Recenze (8 460)
O Nosáčkovi (2008) (TV film)
Katastrofa herci, katastroficky scénař, prostě hrozný.
Kluk na kole (2011)
Bože lisk v pysk hrozný a nezáživný film, nuda chlapec katastrofa.
Django se vrací (1987)
No hrozný pokračováni u posledních dvou jsem ještě viděl někde trochu dobra v něčem ale tady fakt už nic.
Piráti (2005)
Hrozně všechno špatně snažily se udělat porno příběh a přitom se nato nedalo ani dívat katastrofa hlavně jakože herecky a příběhově.
Vyletět z hnízda (2008)
No já jsem se teda vůbec nebavil, nuda bez špetky srandy prostě nic hrozný no nebavilo. Hercům se asi nechtělo.
Abattoir (2016)
Tahle reportérka vůbec nebavila, příběh nudný bez špetky atmosféry no prostě mě se ten horor nelíbil ani trochu nuda.
Pračlověk (2018)
Škaredá a nepovedená blbost.
Rosamunde Pilcher - Dlouhá cesta ke štěstí (2000) (epizoda)
Jeto prostě pořád dokola rasanda by měla udělat změnu co nejrychleji takhle to nepůjde.
Haunting on Fraternity Row (2018)
Horor to jako vážně? A co tam mělo být hororové jako, párty děcek a nuda nic se neděje a jen se řeší hovna no a tedy dobře trocha jakože snahy o atmosféry hororu. Katastrofa hrozná blbost mazec teda no asi krásne slečny byli strašidelné.
Dům démonů (1997)
No už to jde dolů a je jasné že tahle zábava mě ani ve snu nepřesvědči o svojí kvalitě teda jestli nějakou má nuda.