Recenze (515)
V pasti: Barcelona (2023)
Škoda každého centu čo do tejto trápnej zbytočnosti vrazili. Radšej za to mohli natočiť peknú reklamu na toaletný papier.
Pod vodou (2020)
Fakt obdivujem ľudí čo v tomto neprehľadnom pokuse o votrelca pod vodou s otrasným vizuálom videli veci hodné troch a viac hviezd.
Na prahu temnot (1987)
Tak trochu iné road movie. Ťažko tomu niečo vytknúť.
Co žere Gilberta Grapea (1993)
Ono sa tu síce toho zas tak veľa nestane ale skoro z každého jedného záberu sálajú emócie.
Zvrácenost strachu (2020)
Jedna hviezda navyše za naozaj vydarenú záverečnú scénu ktorá narozdiel od všetkého pred ňou zaujala, mala akú takú logiku a dalo by sa na ňu pozrieť znova.
25 let neviny (2020)
Extrémne hustá dráma na základe svinsky skutočnej udalosti z Poľska.
Hrůza v temných uličkách (1984)
V dobe vzniku sa to určite dalo považovať za top hororový dokument. Dnes už je to viac menej zostrih scén z filmov 70tych - 80tych rokov. Každopádne si myslím že poteší to srdce každého fanúšika žánru. Skvelý bonus Blu-ray disku Hallowen 2.
Cold Skin (2017)
Najviac škodí samotná dĺžka filmu, jednoducho nedeje sa nič natoľko zaujímavé aby to malo šancu udržať pozrnosť a logicky prichádza nuda.
Odebrat z přátel (2014)
Raz sa to vydržať dalo.
Ice Cream Man (1995)
Nepoteší, nevystraší, nepobaví, zas ale vyložene neurazí.