Recenze (513)
El caballo del diablo (1975)
Začiatok alá trápna mexická komédia moc nenavnadí no postupne sa film aspoň trochu pohne správnym hororovým smerom, atmosféra síce nič moc ale za jedno pozretie to stojí.
Obávaný bojovník (2006)
Súboje super, dejovo úbohosť.
El beso de ultratumba (1963)
Slušná mexická psychodráma s hororovými prvkami, dej pomerne jednoduchý ale pozornosť diváka si dokáže udržať bez problémov. Za jedno zhliadnutie rozhodne stojí.
Noc krvavých vlků (1972)
Vlkodlačia báchorka s dobrou atmosférou, svižným dejom aj nejaké to gore sa nájde.
Netvor z Černé laguny (1954)
Veľmi pohodová atmosféra vládne pri sledovaní tohto poctivého monster kúsku.
Cabin Fever (2016)
Je pravdou, že je to jeden z najzbytočnejších remakov a týmto by sa to dalo odbiť a hotovo. Kto tomu však napriek tomu dá šancu, nemal by zažiť veľké sklamanie, chata super, krv sem infekcia tam a primeraná dávka tuposti.
Dorian Gray (2009)
Nedá sa povedať, že by hororová zložka neviemako fungovala, všetko ostatné je o.k. a film rozhodne stojí za pozretie.
Za černou duhou (2010)
Totalartmegasračka.
Dom Sary (1984) (TV film)
Na to, že ide o tv film sa podarilo vyčariť obstojnú atmosféru, pomerne krátka stopáž nedáva šancu nude, jediné sklamanie nastáva po príchode sary na scénu, po predošlom opise človek čakal inú kosť.
Les Démoniaques (1974)
Uff, tak pevne verím, že sa nájde niekto kto tu vystopuje nejaké náznaky deja, prípadne vytuší o čo tu vlastne šlo.