Recenze (1 072)
Duna (2021)
Denis Villeneuve prostě umí. I tady mě to neskutečně vtáhlo do děje. Jen jde prostě vidět, že to je první díl něčeho většího. Takže v konečném důsledku pouze slabé 4 hvězdy. Na Pána prstenů to bohužel nemá.
Dva a půl chlapa (2003) (seriál)
První 4 série byli prostě nejlepší. Zbylé si ponechali kvalitu, ale nové vtipy už se objevují jen poskrovnu a tak je nahrazují takové, u kterých víte pointu ještě dřív než to dokončí. Hlavní postavy jsou dobře obsazené a potěší i to, že se v podstatě nikam nevyvíjí (až na Charlieho a jeho snoubenku !!!!) a i po dějové lince je to spíš od dílu k dílu než nějaká ucelená koncepce. 70%
Dveře dokořán (2006)
Tak tady mě napadá jen jediná otázka: "Co tím básník kurňa chtěl říct?" Tenhle film se Anthonymu Minghellovi nepodařil. Vím, co chtěl ukázat a natočit, ale napsal si k tomu dost podprůměrný scénář.
Edith Piaf (2007)
Životní příběh Edith Piaf nabízí tolik silných momentů a je jen škoda, že režisér dokázal převést na plátnu jen minimum. Hvězdy na víc za ty krásné šansony a hlavně za Marion Cotillard.
Ed Wood (1994)
Připadám si jako v nějakém zjevení, když vidím tak vysoké hodnocení. Bylo prostě natočeno více lepších životopisných filmů. Začínám tak zjišťovat, že mě Johnny Depp pomalu sere. Všechny ty jeho grimasy a kreace jsou na jedno brdo.
Elitní jednotka (2007)
Další z nekatalogových pohledů na dnešní Brazilii. V Čedoku či Fisheru se musí z toho obsypávat. I přes tu všechnu drsnost slumů a korupci (té si v české kotlině užíváme i možná větší mírou) na mě film nedolehl tak silně, jako Město bohů. 70%
Elitní jednotka 2: Vnitřní nepřítel (2010)
Skvělý pohled na korupci ve vyšší politice jako takové a ještě hezčí a hlavně nekatalogový pohled na Rio de Janeiro. Trochu ale režisér ubral na té militantnosti, hlavní hrdinu posadil ke stolu a i samotný konec vyznívá až moc idealisticky až naivně.
Elizabethtown (2005)
Hrůza, hrůza a ještě jednou hrůza. Takové nudné a utahané dialogy, záběry, které se snaží o umělecké popsání života a lásky, jsem dlouho neviděl. Blbost, která snad ani nestojí za shlédnutí. No prostě strašný.
Elysium (2013)
skvělé triky + Kruger vs. hloupoučký děj
Enola Holmesová (2020)
Mám rád ty dětské filmy - Nekonečný příběh, Rošťáci atp. U tohohle filmu jsem ztratil zájem někdy za polovinou.