Recenze (22)
Odpojit (2012)
Fuck... it´s how it is.
Švadlena (2015)
Nádhernej kluk...a pak sem plakala. A to se nestává nikdy.
I Spit on Your Grave III: Vengeance Is Mine (2015)
Je dobře, že někdo konečně poukázal na to, že s Jennifer Hills něco opravdu seriozně nebylo v pořádku...
Buchty a klobásy (2016)
Velmi vulgární a docela zábavné
Amerika hledá topmodelku (2003) (pořad)
Je to sranda
Experiment Belko (2016)
Pomsta (2017)
Tahle věc má díru v logice tak velikou, že bys skrz ní projel kamion. A je to škoda, protože kamera se povedla. Největší škoda je ale nevyužitého potenciálu mladé nadějné a jistě velmi talentované herečky - protože kde sakra byla když byl casting na novýho Tomb Raidera?! P.s.: zvířata se kvůli filmu nezabíjejí - i když jde třeba jen o pavouka.
Avatar: The Way of Water (2022)
Chudák Cameron je asi už úplně dementní, jinak si tento opus nedokážu vysvětlit. V momentě kdy došlo na zabíjení velryb jsem to psychicky nevydržela a odešla z kina- nota bene vzhledem k noční projekci v Imaxu, která měla končit nepochopitelně někdy ve 2 ráno. Jednu hvězdu za to, že přeci jen existují větší odpady než toto.
Tvář vody (2017)
Ty oskary jsou beztak jen za tu masturbaci ve vaně, v dnešním politicky hyperkorektním světě taková "skvostná" otevřenost a ještě s takovou šeredou, to si přece zaslouží glorifikaci, že. Zklamání a děsná nuda. Jedna hvězda z nostalgie ke Guillermovi.
Kingsglaive: Final Fantasy XV (2016)
Nádherná animace. Ale nic víc, "děj" nemá vůbec žádný smysl - obtížné dokoukat do konce.