Recenze (648)
Jak jsem přežil (2009) (seriál)
Príklad toho že "len" silné príbehy a osudy ľudí na dobrý seríál nestačí. Melodramatické kuchynské konverzačky a opozeraný herci, ktorý nevedia vytvoriť tú správnu atmosféru sú dôsledkom nevyrovnanosti jednotlivých častí. Vždy však lepšie ako sa pozerať ordináciu pri ktorej hrozia zdravotné dôsledky:)...
Pod kontrolou (2008)
U tohoto filmu platí čím menej o ňom viete tým viac si ho užijete. :) Slečna Lynchová tu rozohrala celkom dobrú krimi-drámu. Dusná atmosféra policajnej stanice a Bill Pullman vo výbornej forme robia s tohoto skromného projektu celkom zaujímavý zážitok........
Ben X (2007)
Mať dva životy je na hovno, najmä keď v tom virtuálnom ste boh a v tom skutočnom nula. Ben X na rozdiel od KYLE XY nie je žiadny superhrdina a nemá žiadných priateľov, okrem tých virtuálnych. ____Podobný triedny teror ako v Klasse je tu nasmerovaný na autistu, ktorý sa nevie brániť. Výborná práca s kamerou a strih sú dva atribúty, ktoré robia s tohoto nenápadného filmu prvotriednu záležitosť.
Karamazovi (2008)
Ivan Trojan je herecký boh a Zelenkovi uverím absolútne všetko. Dôkaz toho, že na natočenie kvalitného filmu netreba veľa. Stačí pár hercov jedna stará továreň a ZELENKA. Objektívne povedané to má svoje hluché miesta, ale za hudbu a herecké výkoný dávam plný počet. Toto je typ filmu, ktorý si môžem púšťať dookola a nebudem mať dosť___Kedy sa len budú podobné filmy točiť aj na Slovensku. :)
96 hodin (2008)
Liam Neeson presedlal z mentorských postáv na otcovskú.:) Vcelku svižná predvídateľná krimi-dráma s bourneovským nádychom, kde Liam dokazuje, že ešte vie nakopať zopár parchantov.
Aha - dvaja v tom (2008) (pořad)
Jednoznačný víťaz markizáckej antiprodukcie:)) a hypershit na nekonečno. Za vymyslenie tohto počinu by som udelil Darwinovu cenu produkcii ako aj účinkujúcim.......
Ja som bulvár (2008)
Rehotal som sa ako kôň. Pre mňa najlepší dokument z prehliadky Jeden svet. Neviem si predstaviť odvysielanie tohto filmu na markíze v prime-time:)). Prehliadka slovenskej "smotánky" a ich názory na bulvár. Samozrejme že nechýba najznámejší slovenský matrac Mary-Ann Ďurianová a slovensko-ruský mr. Showbiznis a kaderník v jednej osobe Paviel Rochniak. Veľmi zaujímavo natočená a zostrihaná téma bulváru od výroby až po kunzum tohto produktu. Doporučujem proste všetkým a najmä konzumentom........
Slovensko hľadá SuperStar (2004) (pořad)
Už máte svoje esemeskové číslo? :) Asi najsledovanejší program na Slovensku s kolísajúcou kvalitou.
Valkýra (2008)
"Musíme ukázať svetu, že nie sme všetci ako on" veta, ktorá vo mne bude ešte chvíľu rezonovať. Film, ktorý si určite zaslúži, aby bol videný v kine. Oceňujem zvukovú stopu a prepracovanú kameru a aj to ako sa Singer pohral s vizuálnou stránkou. Išiel som na to hlavne preto, lebo chcel vidieť v akcii starú hereckú školu ako popasuje zo svojimy úlohami. Celkom potešilo aj angažovanie nemeckých hercov známejších z Pádu tretej ríše. Zaujímovo vyriešené zobrazenie Hitlera a Goebelsa, ktorý sú ako veľmi známe ksichty len epizodné postavy , ale aj tých krátkych momentoch sú silnou konkurenciu. Možno na pár scenáristických prešľapov veľmi solídne natočená dráma v novom šate.
REC (2007)
Ako sa vraví "za málo peňazí veľa muziky". Z nenápadnej reportáže z hasičskej stanice sa vykľula pekne hustá atmosféra neistoty, strachu a boja o holý život. Pre mňa doteraz najrealistickejšie natočený zombie horor :)...