Recenze (43)
Černobyl (2020)
Je to ruské, je to dlouhé, hraje tam Oksana Akiňšina. Kdo má rád ruskou kinematografii, ruské herce a ruský styl vyprávění, bude spokojen.
Pěreval Ďatlova (2020) (seriál)
Poslední dobou si ujíždím na ruských filmech a tohle byla třešnička na doru. První záhadná půlka dílů mě brala víc, druhá popisně love story zaměřená už tolik ne. A Pjotr Fjodorov je prostě můj oblíbený herec!
Paroží (2021)
Moc jsem se těšil, nakonec mě ten film zklamal. Nejlepší na filmu byla oregonská příroda.
Ochránce (2012)
Hrozná kravina, průměrné přestřelky střídají nekonečné rozhovory o ničem. Přepálená stopáž, Till Schweiger už nikdy...
Netvor z pouště (2005) (TV film)
Píčovina to jako byla, ale zase tak hrozný mi to nepřišlo. Koukal jsem na to po Vetřelec Vzkříšení a tohle mi přišlo o něco lepší... 🤟
Vetřelec: Vzkříšení (1997)
V ději: "co děláte tak daleko od známých tras?" za půl hoďky: "kolik máme času, než se loď vrátí na zemi? 3h..." WTF?
Dredd (2012)
Supr přímočarý Béčko!
Mission: Impossible - Fallout (2018)
To bylo tak akční, až to bylo úplně o hovnu.
Atomic Blonde: Bez lítosti (2017)
Za me paradni kultovka se sexy hlavni hrdinkou. Graficka stranka filmu za me 200%. Studena valka v pekne chladnym filmu..
Mumie (2017)
Moc jsem se na Mumii tesil, vypadalo to jako dospely Dark film. Musim rict, ze mi bylo lito Ahnamet, myslim ze by si chvilku vladnout nasemu svetu zaslouzila. Jinak Tom Cruise za me 100%, Ahnamet 120%, Jenny tak 80%. Docela me pobavila spojka s Hydem. Celkove tak 70%.