Recenze (73)
S čerty nejsou žerty (1984)
Nejlepší čertovská pohádka,která byla natočena. Možná i nejlepší Česká pohádka vůbec. Víc pohádkovější to být nemůže!! :)
E.T. - Mimozemšťan (1982)
E.Týho jsme viděl naposledy asi před 10lety a už jsem si ho moc nepamatoval. Dnes jsem si ho pustil a oživil jsem si jednotlivé scény,které jsem si pamatoval a musim říct ,že to prostě nemá chybu. Tohle nikdy neomrzí... E.T volat domů :)
Drive (2011)
Gosling jako párátkový král s rukavičkami. Film určitě nesklame a neurazí,ale jsou tam na mě moc dlouhé pasáže bez akce či napínavé muziky a konečně když graduje konec,je tak nějak nedodělán...
Kovbojové a vetřelci (2011)
Obsazení výborné,děj hrozný. Je to škoda...
Muži v naději (2011)
Tak takhle dlouho sem byl naposled nadšený,zaujatý a otřesený z filmu Ženy v pokušení. Lepší to snad být už nemohlo a proto dávám zlatého bludištáka za perfektní příběh a výborné herecké výkony.
Barbar Conan (2011)
Dokonalá onanie. Dvě hvězdičky dávám za Momoi hlas a Rona Perlmana.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Neskutečné? Impozantní? Jedinečné? Grandiózní?...Ano! A ještě mnohem více! Marně hledám slova pro tento velkolepý seriál z knižní předlohy G.R.R. Martina. Neočekávané se stává neočekávanějším a očekávané perverznějším či drastickým,tam už si každý dosadí to správné slovo, abych tu neupřednostňoval některé z rodů. Fckn, když stejně nikdo neví jak to skončí! P.S. Nede ,doufám,že vstaneš z mrtvých! :D
Captain America: První Avenger (2011)
Začátek a konec filmu mě hodně bavili,to se musí nechat. Ale jinak to bylo průměrné místy nadprůměrné dílo,takže dávám 3/4.
Zkažená úča (2011)
Až na pár úseků jako třeba,když se myli auta,či si zapalovala bong o sporák a konečný lízing to byla celkem nuda. Jednou stačí.
Hele vole, kde mám káru? (2000)
Johny Tráva a Šlukas Mcprásk to fakt rozbíjeli. Takovoudle blbinu jsem dlouho neviděl :D:D:D:D:D