Recenze (82)
Svatba Jiřího Káry (2000) (amatérský film)
Je to bizár a klenot. Ale na hvězdičky to rozhodně není.
Zaklínač (2002) (seriál)
Seriál není tím, čím jsem předpokládal, že bude. Pojali to trochu jinak, leč z knih též čerpali. Seriálový zaklínač ovšem má své kouzlo a Geralta s Marigoldem si člověk velmi rychle oblíbí.
Zaklínač (2001)
Pokud zvažujete shlédnutí filmu, tak se na to rovnou vykašlete a vrhněte se na stejnomenný seriál. Film je totiž sestříhaný z několika málo seriálových epizod. Bohužel zde vznikl myšmaš, ze které bez dřívější návštěvy světa Zaklínače budete akorát zklamaní.
Úplně debilní zprávy (2018) (pořad)
Dobrý den kozy ven!
Jde si pro nás noc (2018)
Tady je konečnou maximálně kulka do hlavy. Vše ostatní je jen povrchové zranění. Doslova.
Aquaman (2018)
Aneb jak se Ronon z obyvatele Atlantidy proměnil ve vládce Atlantidy. Tomuhle nikdo neřekne, že Aquaman stojí za prd.
Parfém: Příběh vraha (2006)
Wut?
Venom (2018)
Venom není špatnej, ale ani to není bůhví jakej zázrak. Když se smíříte s tím, že se SONY rozhodlo udělat Spider-verse bez Spider-mana a že Venom už není tak zlej, jako spíš vtipnej, tak si to užijete. Závěrečná scéna s Levákem Bobem top!
Vaginator: Dawn of the Bitches (2017) (amatérský film)
Monsterkundí úchylárna! Měl jsem to štěstí být na besedě s autory. Na otázku, jakou kundou se inspirovali při designu Monsterkund odpověděl Vrba, že kdysi dávno viděl ve sprše svojí babičku. Nezbývá než doufat, že se na tohle zrcadlo babička nikdy nepodívá.
Máš ji! (2018)
Komedie, u které jsem se po celou dobu opravdu od srdce smál. :)