Recenze (325)
Wrestler (2008)
Rozhodně odmítám jakékoliv komentáře typu "nejslabší Aronovského film". Pro mě osobně to byl nesmírně silný zážitek, který mi skromnými prostředky opět připomněl, že je potřeba se vyvíjet, a pracovat na sobě, protože hranice mezi bíbným koncem a radostným bytím je nesmítně tenká.
Zack a Miri točí porno (2008)
Moc se mi to líbilo. V tomhle filmu zaznělo to nejúžasnější vyznání lásky a já teprve teď vidím, jak dokonale stylově a afektovaně zároveň se dají vyložit blízké divce skutečné city. Blahosklonně přehlížím povolený svěrač a výkaly v obličeji, které stylové nebyly a k afektovanosti se ani nepřiblížily. fuck
Ženy v balíku (2008)
Vidím to následovně: Sobotní odpoledne, generální úklid a oběd za náma, gauč, poloha víceméně ležící a televizka. Za této konstelace jde o stoprocentní trefu do černého. A vůbec nebude vadit, že si mezi čtyřicátou a padesátou minutou trošku klimbnete.
10 000 př. n. l. (2008)
Budu drsnej. Podstata filmu je zvrácená, reálie nevěrohodný, hrdinové dokážou přemýšlet jako moderní člověk. Prostě špína hrůza děs. Tvůrci myslím měli kouknout na Apokcalipto, které by jim jako mustr rozhodně pomohlo.
Bitva o planetu Terra 3D (2007)
Vizuální stránku bych i odpustil, ale je to takové nedotažené, místy přímo nelogické. Na druhou stranu, nějaký konflikt postav a jejich emocí tam je....tak co, docela dobrý.
Earth (2007) (TV film)
koukat na nějaký film, nepřestávat se divit a v hloubi duše přemýšlet, jestli opravdu nežijeme nějak šptaně, to je kumšt, který u mě často nefunguj. Planeta země splnila všechny moje ideály o přírodovědném filmu, fascinující fakta jsou nabízena v neméně fascinujících záběrech.
Futurama: Benderovo parádní terno (2007) (video kompilace)
Po nepříliš dobrém filmu o fialovém trpaslíkovi (nekoukám na to popořadě) jsem byl velmi příjemně překvapený: Ústřední motiv s teroristickými nudisty??? Tomu říkám futurama-fičák. To, že nejsou fóry vrstvené jako cibule jeden na druhý mi vůbec nevadilo a vlastně jsem to ani neočekával. Zkrátka, více Bendera, více Hermese, více Zoidberga - více srandy.
Hairspray (2007)
Nesmírně zábavné klišé plné skvělé choreografie a dobrých písniček. No a ten Travolta...ach....ten Travolta...
Harry Potter a Fénixův řád (2007)
Je to jediný díl Potterovské série, který mě zaujal. Hlavním důvodem je asi jistá Harryho rozervanost, která v tomhle díle kulminuje a maže v mých očích patos skrznaskrz pozitivního hrdiny. Dost možná se stalo, že producenti konečně našli ten správný tým, který je schopný vytáhnout z předlohy to ONO, co táhlo miliony čtenářů ke knížkám.
Hitman (2007)
Proč se snažit zfilmovat solidní počítačové hry??? Nikdy to nepochopím. Dám jednu hvězdu za solidně natočené akce.