Recenze (6)
Nedotknutelní (2011)
Prostě dokonalé.
Matrix (1999)
Geniální film - tzv. otvírač očí. Žral jsem ho jako malej a žeru ho i dnes. Dokonalá vybroušenost stylu, atmosféry, dramatu a scény s dokonalým hereckým obsazením. Akční / Thriller / Sci-Fi / Dobrodružný - co víc si přát?! :D
Mary a Max (2009)
Úžasný způsob vyprávění, dobrá animace (osobně nemám moc rád výtvarnou stránku loutek - mám pocit, že by mohly být lepší) Celkové moje hodnocení se pohybovalo od 5-4-5-3-5 ke konci filmu.
Ruiny (2008)
Mladí, krásní, bohatí zase všichni a do jednoho... Ani ne tak strašidelný (občas jsem i docela bavil) bio-krvák.
Panika v městečku (2002) (seriál)
Originální, Inteligentní, břich-popadající, animační nášup!
Malý toaster (1987)
Krásná pohádka z dětství. V dnešní době už trochu ztrácí na zábavnosti, ale malým dětem dělá radost stále stejnou.