Recenze (74)
Zmizelá (2014)
Jedním slovem? Nálož!
Newyorská romance (2013)
Pro mě jednoznačně objev roku. Skvělá hudba, zajímavá práce s kamerou - kdy vás nutí slyšet, to co byste měli slyšet. Líbil se mi i způsob vyprávění, kdy se za "příběhem skrývá příběh" a píseň, kterou slyšíte podruhé nebo i potřetí, má uplně jiný smysl. Tři nezapomenutelné scény s Keirou Knightley, která jedním pohledem dokáže vyjádřit uplně všechno. Po dlouhé době konečně nějaký film, který určitým způsobem vybočuje z řady. Už se těším na soundtrack.
Agenti S.H.I.E.L.D. (2013) (seriál)
První polovina výrazně slabší, druhá půlka první série příjemně překvapila. 3,5*
Sólokapr (2006)
"Dorky" Johansson, nařachanej Jackman a hláškující Woody, co víc si přát...? :)
Millerovi na tripu (2013)
Sympatičtí herci, bezva hlášky, ale jinak jeden velký průměr, označení "komedie roku" je hodně nadnesené... Hodnocení: 3,5 *
Probudím se včera (2012)
Dokud je na scéně Mádl a "zlatá osmdesátá" tak to vůbec není špatný.
Dobrý ročník (2006)
Ani po sedmi letech neztratil svoje kouzlo, naopak zraje jako víno.
Hanebný pancharti (2009)
To, že je Quentin Tarantino "vyšinutej magor", tuším delší dobu, ale po zhlédnutí Panchartů, mu nemůžu upřít určitou známku geniality. Nemůžu se zbavit dojmu, že se mu konečně podařilo i přes jeho styl "skládání poct svým modlám" vytvořit divácky atraktivní film, pro mě zatím jeho nejlepší film (Nespoutaný Django zatím neviděn). Na mrazivě kultivovaného plukovníka Hanse Landu, Pitta s jižanským akcentem a do jisté míry specifickým smyslem pro spravedlonost jen tak nezapomenu, o Mélanii Laurent a Shosanině pomstě nemluvě. :)
Láska všemi deseti (2012)
Milá retro romantika o tom, jak chudá písařka ke štěstí přišla, v hlavní roli s francouzskými Ewanem McGregorem a Audrey Hepburn. :)
Perfektní skóre (2004)
Když běží v tv neodolám. :)