Recenze (777)
23 (2007)
Vcelku solidní thriller. Nejedná se bombu jako Sedm a podobně, ale dá se to v klidu dokoukat .A pokud člověk nečeká od filmu Číslo 23 nějaký zázraky, nebude zklamán a překvapí ho možná i finální rozuzlení příběhu. 60% - 3***
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Je to takový zvláštní film. Nebyl jsem z toho tak nadšený, jako třeba z Alexandra Velikého. Nicméně, když jsem hledal nějaké zápory, našel jsem jich jen velmi málo. Určitě jde o vizuální lahůdku,to je bez debat. Scénář není žádný skvost, ale tahle digitální forma má něco do sebe a příliš se u toho člověk nenudí. Viděl jsem tento film několikrát a pokaždé ho dokoukal, to budou asi 4****...
36. komnata Shaolinu (1978)
Jasně, tohle bylo v 80 letech na VHS nejžhavější zboží. Dodnes klasika kung-fu filmů...
48 hodin (1982)
Jedna z mála akčních komedií, na které se dokážu dívat opakovaně! Murphy je neskutečně drzej a Nolte, coby jeho přesný protiklad, ho skvěle doplňuje. 75% - 4****
50x a stále poprvé (2004)
Žánr ROMANTICKÁ KOMEDIE u mě na 99,9% neuspěje. Spíš mi dřív způsobí smrt!!! Tohle bohužel není vyjímka. Jednou vidět a víc ani vteřinu. 45% - 2**
60 sekund (2000)
Každý, kdo se zajímá o auta, musí mít při tomhle filmu erekci. Co z toho, že Angelina je herecká tragedie?! Shelby GT 500 jí strčí do kapsy i s její blonďatou kšticí... K tomu přidám pár vtipnejch hlášek, charisma Delroye Linda a výsledek je více než uspokojující. Ještě abych nezapoměl na perfektní soundtrack. 85% - 4**** PS : "ty neumíš dát blinkr, neudržís se ve svým pruhu, neumíš zařadit rychlost... ty prostě nemůžeš řídit!!!"
8 MM (1999)
Hodně ponurý, temný film. Cage má zde spousty zdatných hereckých protivníků. Phoenix je jako obvykle nadprůměrný, Gandolfini taktéž. Ovšem nejlepší výkon předvádí Peter Stormare, kterému jeho "porno" magnáta žereme přímo z dlaně! Když se k tomu přidá dobrá režie, atmosféra, scénář a hudba, je výsledné hodnocení velmi vysoké - 93% - 5*****