Recenze (917)
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Je to dobré, a dobré je za 3...
Intimní tajemství (2007)
Horror? NE...Komedie? NE...námět působí zajímavě, ale je to tak sterilní, až to bolí...celou dobu jsem čekal něco šťavnatého a ono to ne a ne dorazit...čert vem slabý scénář, ale tenhle čajíček by nevyděsil ani malé děcko :)
Princezna Fantaghiro: Jeskyně Zlaté růže (1991) (TV film)
Guilty pleasure...jedna z mých nejoblíbenějších pohádek...jako malej kluk jsem to (ji?) miloval :o)
Počátek (2010)
Praha-Anděl, 22.7.2010, 00:00, Inception...kdyby to šlo, dám 10*, protože tohle bylo...to bylo něco snového! Víc napíšu, až se ráno probudím...a doufám, že z nějakého pěkného, šťavnatého snu...a nebo v něm už jsem? =) ////////////////////////////// Tím, čím je Matrix pro pcčkáře, tím je Inception pro snílky...S posledním záběrem mi málem vyskočilo srdce :))...
Predátoři (2010)
Hudba super, herci k ničemu a Antal? Má talent :)...být fanda téhle série, tak jsem v sedmém nebi, ale protože ani první Predátor u mě nepředstavuje nějaký nadprůměr ( a jen z Arnolda se nepo...), tak zůstanu na pěkných 3*....což je po AvP a AvP:R hodně slušný skok kupředu...teď už se jen modlit, aby se povedl Vetřelec
Twilight sága: Zatmění (2010)
Dost možná zatím nejlepší díl "ságy", ale stále to nic nemění na faktu, že je to strašná hovadina :))
Malý velký muž (1970)
Neuvěřitelné, člověk se směje a v zápetí by nejraději brečel, přičemž se to vzájemně neruší... no a pak je prostě konec, co se dělo dál, si domyslete...náladové jako Moulin Rouge, správně nadsazené jako Forrest Gump a působivé jako Tanec s vlky...s Rain Manem jasně nejlepší Hoffmanův film
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
Mám prostě raději rybičky, myšky, robůtky a dobrodružné důchodce, než příšerky, úžasné superhrdiny a oživlé hračky...jinak je Toy Story 3 perfektní, vtipná i dojemná podívaná a v IMAXu úžasný zažitek! Ale Pixare, vyprdni se na dvojky, trojky atakdále, vždyť ty jsi jedinečný...a jedna trilogie ti stačí
Láska až za hrob (2009) (hudební videoklip)
Suprovej kraťásek :) chytlavá hudba podpořená perfektní režií a krátkým střihem jež dodává spád...velmi dobrá kamera a nápad :)
A-Team: Poslední mise (2010)
Mno, nevím, nevím...Sejmi Eso mi přišlo mnohem zábavnější...a ty CGI vylomeniny? WTF? Neurazí, nenadchne, čekal jsem víc.