Recenze (169)
Smlouva s ďáblem (2000)
Film to není zas tak špatny,ale po pravdě mě u něj držela Elizabeth Hurtley,protože její podáni ďábla bylo opravdu výborné a neuvěřitelně sexy.
Paranormal Activity 2 (2010)
Jednička byla prostě jednička,ale i když jsem věděl co mne zhruba čeká tak i přesto jsem byl spokojen,nemalé napětí tam bylo a i to my stačilo abych hodnotil za 4*.
Písečná smrt (2009) (TV film)
No to zas byla pi......,chlavne to připomínalo hororovou serii chvění.
Wanted (2008)
Ani bych neřekl,že je to podle komixu fakt supr a Angelina,jěště lepčejší.......
Ninja Assassin (2009)
Akční,krvavé,brutalní byl jsem spokojen.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Další seriál u kterého se opravdu pobavím,nemá to chybu a Sheldon je fakt dobře ujetej.
Expendables: Postradatelní (2010)
Děj nic moc,ale akce dobrá.
Tupíři (2010)
Některé sceny jsou celkem vychytané,i se človek zasmeje,hlavně,když už viděl original,ale jsou i lepší parodie.
Iron Man 2 (2010)
O něco lepší něž jednička,vtipné scény,skvělá hudba a jěště lepší Scarlett Johansson.
Souboj Titánů (2010)
Nebude to žadný hit,někomu se to zalíbí a někomu zas ne.