Recenze (169)
Pařba v Bangkoku (2011)
Pobavila mě scéna s houbičkou,ale jinak je to úplně to samé co byla jednička.
Prometheus (2012)
Dobré scifi,ale se spostu nezodpovězenými otazkami,čekam druhy díl.
Lidská stonožka 2 (2011)
Tak jestli jsem nazval první dil za zvrhlý,tak dvojka je naprosto nechutný masakr,obdiv všem,kteři se zůčastnili stonožky.
Lidská stonožka (2009)
Dlouho jsem přemyšlel jak ohodnotit,protože to je opravdu zvráceny film,ale naprosto souhlasím s uživatelem verbalem,že prostředni článek by zasloužil oskara a proto,alespoň 2*
Avengers (2012)
Naprosto úžasný film,ani chvilku jsem se nenudil,ono vás to vlastně nedovolí se nudit je to fakt pecka.
Bitevní loď (2012)
Hudba skvěla,efekty slušný,děj dobrej,jsem spokojen i když tam byli občas trošku přehnané věci,ale jinak dobrej film.
Ošetřovatel (2011)
Nevím proč,ale mluvící zvířata ty ja můžu.
Prci, prci, prcičky: Spolek Beta (2007)
O pěkné holky tu není nouze,to tedy ne,ale to je tak všechno co tento film může nabídnout.
Dokonalý trik (2006)
Nevím co k tomu říct,snad jen,že to je dokonalý film.
Mládí v hajzlu (2009)
Tohle je snad jediný film,kde jsem četl i knihu a musím říct,že knížka byla lepší,ale i tak se nato dalo koukat.