Recenze (403)
První očista (2018)
Problémy černošské komunity mě nezajímají. Dvě hvězdy.
Odebrat z přátel: Dark web (2018)
V rámci možností je to dovedeno až do extrému, hodně mě to bavilo. Snad se takové věci nedějí, člověk nikdy neví...
Sebelum Iblis Menjemput (2018)
Přirovnání k Evil Dead se opravdu nabízí. S jedním rozdílem - tohle je mnohem lépe zahráno. Herecké výkony jsou opravdu strhující. Čtyři hvězdy!
Holka z livechatu (2018)
Masakr. Úplně mě to zkonzumovalo a vyplivlo.
Prokletí čarodějnice (2017)
Velmi pomalý atmosferický snímek, který jsem s velkou dávkou trpělivosti vydržel, ale nemohu ho hodnotit jinak než 2 hvězdami... podle mě to je umělecká uchylárna. Přehnaná umělecká uchylárna. A hororových prvků tam pár sice je, ale to ještě neznamená, že se jedná o čistokrevný horor.
Sabrina (2018)
Místy brilantní, překvapilo mě to, snad to chvíli i bylo děsivé.... jinými místy však slabší, podprůměrné.... tři hvězdy jsou akorát.
Svět po zániku (2011)
To na mě moc dojem neudělalo. Nelíbila se mi ani ta myšlenka, scénář sice ušel, ale prostě to šlo mimo mě. Udělali by mnohem lépe, kdyby do toho strčili zombies....
Venom (2018)
Ano, je to zábava..... ale víc jak dvě hvězdy tomu prostě dát nemůžu a nechci :-)
Astral (2018)
Je to nezávislá produkce hadr, ale vzhledem k omezenému rozpočtu si myslím to vyšlo dobře. Slušný dvě hvězdy. Místy úsměvný, ale dalo se na to dívat a ke konci to mělo i svoje kouzlo. Dobrá práce.
Ve spárech ďábla (2018)
Úžasný interiér. Sám o sobě si zaslouží tři hvězdy. Úvodní exorcismus mě však moc nepobavil, lekačky byly opravdu laciné a nefunkční a konec trochu přitažený za vlasy. Dávám přesto tři hvězdy. Snad toho nebudu litovat.