Recenze (3 333)
Casshern: První samuraj nového věku (2004)
Určite je to zaujímavý scifi akčňák, ale mňa to prestalo baviť hneď na začiatku. 9% - Odpad!
A.I. Umělá inteligence (2001)
Pre mňa celkom sklamanie.Vôbec ale vôbec sa mi nepáčila ta budúcnosť a ani ten dej.Herci boli rovnako dobrý ako medvedík Teddy a vlastne celé sa mi to moc nepáčilo.Jediný film od Spielberga, ktorý ma sklamal.Pre mňa to bolo až tak nudné že som zaspal. Update: dal som tomu druhú šancu a tie 2 čo som tomu dal je málo. Zas také zle to nie je príbehovo je to celkom zaujímavé a po technickej stránke dobre zvládnutej, tak ako aj po hudobnej. Nemôžem tvrdiť že by som sa pri tom nudil, len ma niektoré pasáže moc nezaujali. A hlavne čo ťahá moje hodnotenie dole sú tie 2 hodiny. 55% - 3*
Tři králové (1999)
George Clooney, Mark Wahlberg a Ice Cube sa rozhodnú preskúmať miesto, kde by mali byť zlaté tehličky a po ceste ich stretne moc fajnové dobrodružstvo. Asi o tomto to v stručnosti je. A nie je to vôbec zlé. Zo začiatku to pôsobí ako vojnová komédia a ku koncu ako vojnový akčňák. David O. Russell výborne dokázal zvládnuť viac žánrov vo filme, ktoré sa cez seba pekne prelievajú a skvelé herecké obsadenie je rovnako fajn ako hláška Georga Clooneyho - Až tam vlítnem zbraně necháme zajištěné, oslepíme je silou amerického šarmu. 85% - 4*
Cesta bojovníka (2007)
Film ponúka presne to čo mám v obsahu, len keby to malo atmosféru keď už tie masky/kostými vyzerajú fajn. 55% - 3*
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
V podstate o ničom, ale tie hlášky sú bohovské! 65% - 3*
Swety (2009) (amatérský film)
Po technickej stránke fajn, ale ten koniec mi príde nedotiahnutý. 50% - 2*
Náměstí svaté Alžběty (1965)
Pre mňa takéto staré československé filmy niesu a pozeral som to len z donútenia v škole, pretože profesor vravel, že to môže byt aj maturitná otázka.Snáď si to na maturitách nevytiahnem :-) 45% - 2*
Žhavé výstřely 2 (1993)
"Pane, tihle muži dodržují přísný celibát. Stejně jako před tím jejich otcové a dědové." Je to síce fajn pokračovanie, ale tie nápady/vtipy už nie sú tak úžasné ako v jednotke. Aj keď miestami je to fakt stále dobré, ale jednotka má na niektorých miestach navrch. -"Prezidente Bensone, kde je vaše první dáma?" - "První dáma? To nevím. O panictví jsem přišel už v patnácti, nemůžu vědět kde je." 85% - 4*
Žhavé výstřely (1991)
- "Zajímavý parfém." - "To je stopangin. Jsem nastydlá." Pre mňa stále jedna z najlepších paródii. Charlie Sheen a jeho neskutočne dialógy sú tak dobré ako nápady celého filmu. - "Koukal jsem, co jste prováděla s hřebcem. Víte, když jsem viděl, jak jste mu zabodla kolena do slabin, přitáhla otěže a zlomila jeho odpor, najednou jsem si přál být koněm." 95% - 5*
Jánošík - Pravdivá historie (2009)
Neskutočne otrasná kamera! 35% - 2*