Recenze (3 331)
Devil (2001)
Dokonala ukážka del Torovej réžie, ktorá vás nielen pripúta k sedačke, ale dokáže aj vystrašiť. Film stavaný hlavne na detskej zvedavosti. Prekvapili ma hlavne dialogy a detsky herci, ktorý nemali problém potiahnuť film. S časti mi to prišlo ako skromnejšia a ducharskejšia verzia Faunovho labyrintu, aj keď ten je kvalitou ešte o chlp lepší. 75% - 4*
Černobyl (2019) (seriál)
Veľmi silný zážitok! Vynikajúci seriál, ktorý dokonale zachytáva atmosféru tejto tragédie. Vyzdvihnúť treba predovšetkým vynikajúci scenár, pútavé dialogy a obzvlášť hercov na čele s famóznym Jaredom Harrisom. Zaujímavejšie natočenú (a nie nudnú) prednášku o výbuchu jadernej elektrárni som ešte nevidel. Po skončení seriálu keď som si uvedomil, že sa to fakt stalo mi behal mraz po chrbte. 95% - 5*
Alien: Ore (2019)
Mám radšej votrelca vo vesmíre, ale ani toto nieje zlé oproti tým garážovým kraťasom. Atmosféra sa podarila, len škoda toho CGI votrelca - https://www.youtube.com/watch?v=BUMsMaVhnQs 60% - 3*
Alien: Harvest (2019)
Asi najlepší kraťas, ktorý nevyzerá ako keby sa točil v garáži. Kulisy, kostýmy, svetla alarmov, hra tieňov a celkový vizuál pripomínajúci Votrelca sa podaril a navyše príde rad aj na akciu, ktorá vie prekvapiť a nechýba jej atmosféra - https://www.youtube.com/watch?v=Q0tIu7zvQcw 80% - 4*
Alien: Alone (2019)
Príbeh trochu Covenant, pekná práca s kulisami, ale vo výsledku slabé - https://www.youtube.com/watch?v=ApNPbQxMFtk 45%- 2*
Sicario 2: Soldado (2018)
Jednotka bola o niečo lepšia. Tak či tak aj dvojka ma niečo do seba. Predovšetkým Del Toro a Brolin to dobre ťahajú, akcie sú pekne natočene a krvavé, scenár je opäť Sheridenovský drsný tak ako aj hudba a atmosféra. No sem tam to malo výkyvy tempa, niekedy to miestami bolo uťahané, inokedy zas šokujúco pútavé. Prišlo mi to trošku nevyvážene. 75% - 4*
Castlevania - Season 2 (2018) (série)
2. séria - 85%. Veľká škoda, že to neskončilo predposledným siedmym dielom. Takto to finále trošku vyprchalo a nezanechalo taký dobrý dojem za druhou sériou, kedže posledný ôsmy diel načrtol ako sa bude pokračovať. Kludne to mohli dať do prvého dielu tretej série, kedže ako som už hovoril, finále vyznelo trošku do prázdna. Každopádne musím vyzdvihnúť druhú sériu, ktorá je lepšia ako ta prvá a to predovšetkým v postavách (ich minulosť sa dozvedáme s flashbackov), príbehu a veľmi štýlových a nápaditých akciách (obzvlášť šiesty a siedmy diel).
Pomsta (2019)
Keď nerátam sériu Undisputed, tak sa jedna s prehľadom o najlepší Adkinsov film. Príbeh je pomerne jednoduchý a aj tu hraje rolu pomsta, tak ako u väčšiny jeho filmov, no tento krát film začne v polke a prostredníctvom flasbackov sa nám postupne odhaľuje čo sa stalo. A práve tým je tento film odlišný od jeho predošlých. Navyše mu tato rola extra drsňáka veľmi sedí a akcie sú v jeho podaní opäť lahodne a záver je brutálny masaker. 75% - 4*
Alfa (2018)
Fajn prechádzka prírodou, zimou, snehom, blatom, vetrom, slnkom, vodou, dažďom, ale to je asi tak všetko. S traileru som mal pocit, že dostaneme trošku skromnejšiu verziu Emmerichovho 10,000 BC a nebol som ďaleko, iba som neratal s tým, že dostaneme úplne vykastrovanú verziu a v podstate len prechádzku, ktorá nám ukáže ako sa s kamarátiť s vlkmi. Na druhu stranu, je to dosť krátke, dobre to plynie a dobre sa na to pozerá, čiže šancu tomu môžte dať. 70% - 3*
Alien: Night Shift (2019)
Celkom slabota, natočená niekde v garáži, ktorá moc neponúkne, ale atmosféru to má - https://www.youtube.com/watch?v=GYgoolcKszc 50% - 2*