Recenze (371)
Venkovský učitel (2008)
Velký příběh o osamělosti . Jen se obávám , že zcela plně ho můžou chápat a prožívat pouze gayové . Nekonečně dlouhé kamerové záběry filmu na kráse nepřidaly , ale je zde vynikající Bydžovská .
Špatným směrem (2006)
Germánské ksichty a germánské hulvátství zlikvidovaly poměrně slušnou zápletku . Škoda . Film ztrácí na tempu a zajímavosti a ke konci ničím nepřekvapí .
96 hodin (2008)
Konečně slušnější akční film . Otec má 96 hodin na nalezení své ohrožené dcery . Má to napětí a spád , ale filmu výrazně uškodily nepřehledně chaotické akční scény .
Cesta bojovníka (2007)
Je to nenáročné dílko . Něco z Conana , něco z Ramba , ale kdo se večer nudí , toho to až tak nezklame . Ale co hlavně - nemusí se při tom přemýšlet .
Dějiny násilí (2005)
Slušná gangsterka . Hrdina jen tak mimochodem vyrobí zástupy mrtvol , ale jaksi se stále nedozvídáme proč . Název filmu je zmatečný , projdeme se jen pár vražednými dny . A když v závěru tento vrah - hrdina - zasedne dojatě s rodinkou k večeři , musíte i když neradi nějaké hvězdičky ubrat .
Quantum of Solace (2008)
Craigův Bond má zarputilý kamenný ksicht po celých 100 minut a k tomu nás oblažuje zmatená " akční " kamera , ze které za chvíli bolí oči . Připojte k tomu digitální berličky a zmateně nepřehledný děj a zaručeně budete po chvíli vzpomínat na Conneryho a Brosnana .
Tikot (1992)
Hrdina filmu zažívá takový fofr , že po skončení této komedie zjišťujete , že jste i Vy poněkud zadýcháni . Stále se totiž něco děje a Vás to nenechá vydechnout . Je to sice nenáročná , ale vzorově oddechová zábava .
Síla odvahy (2008)
Konečně snad trochu přijatelný film . Našel jsem ho až na HBO . Slušně vystavěný , ba i napínavý příběh z okupované Francie zaujme , i když znalec francouzského odboje bude mít námitky . Zápletka je totiž poněkud naivní . Hrdinky jsou ženy , ale tvůrci se kupodivu vyhnuli romantice. Hvězdička navíc za výborné dobové reálie.
Sbohem, baby (2007)
Až tak vysoké hodnocení nechápu . Budu asi za provokatéra . Námět je všední, vadí zde nepřehlednost postav a komplikovaný závěr .Takže jenom dvě hvězdičky na trio Affleck + Harris + Freeman .
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Seriál má kvalitní odborné poradce , protože po medicinské stránce nelze prakticky nic vytknout . Dějové linky byly původně poutavější , bohužel v posledních týdnech se melou jen na téma " kdo s kým " v posteli . Dvojice se stále jen prohazují a nic nového se neděje . Doufám jen v nějaké zázračné obrození .