Recenze (17)
Ještěr (2023)
Tu batériu chcem!🙂
Všechno, všude, najednou (2022)
Nedopozeral som, a nemienim sa k tejto blbosti vraciať..
Avengers: Endgame (2019)
Som ukojený a spokojný! STARK na Oscara, no mám pocit že to mohlo byť aj lepšie a možno bez hlodavca by ani nič nebolo :-D
Muž z oceli (2013)
cííítiť v tom Nolanaa..aaaaale Batman je Batman:)
Forrest Gump (1994)
ran foreste ran...filmový kult, ktorý vo mne vyvoláva silné emócie. neprekonatelnyyy soundtrack..a čo si budeme rozpráávarat..keby boli 6 alebo aj 7 * tak ich tak s kĺudným svedomím dám...aj vedomím..
Osudový dotek (2004)
Kutcher vo svojej životnej úlohe. Ja som sa bavil počas celeho filmu. Zmeniš niečo a všetko sa zmeníí naopak!..Mini spoiler:D Ako zo života...
Proboha! (2008)
Len som sa utvrdil v tom čo som už dááááávno vedeL!
Hezké vstávání (2010)
Príjemná komédia, ktorá pobaví + sympatickí herci.
Země kůlů (2010)
Také dobré béčko som dávno nevidel. Depresívnosť by sa dala krájať. Sympatickí herci a do toho príjemná hudba. Spokojnosť!
Americká krása (1999)
Vôbec ma to neoslovilo. Nechapem to vysoke hodnotenie! Dávam 2* len vďaka Spaceymu.