Recenze (1 380)
Bez slitování (2006)
Videl som aj lepšie korejské gangsterky.
Vysloužilí lvi (2003)
Na trikrát som pri tom zadriemal. Mi to nesadlo. Hoci všetkých aktérov mám rád celkom. Prestrihy na rozprávkovo dobrodružnú minulosť boli cez. Čo už.
Naufragés des Andes (2007) (TV film)
Excelentné! Ani som nedýchal. Najlepší "prežiť" dokument, čo som videl. Výborná režijná práca. Angažovali veľa z tých čo prežili. Rýchly strih. Udalosti z Ánd cez hrubé zrno, mierne rozmazané... Čo pozažívali. Lavína. 10 dňový pochod do civizácie. Veľký kandidát na film roka.
Jarmark marnosti (2004)
Bavil ma ten kúsok okolo Waterloo. Super bol ten tanec pred králom, Mira Nair sa nezaprie. Na Reese sa vždy rád pozriem. Thackeray-ho kniha je kánon.
Vztekle tvá (2005)
Vždy sa rád pozriem na Evan Rachel Wood. Inak priemerný televízny film. V tomto podaní byť alkoholikom nie je nič hrozné.
Kiss Kiss Bang Bang (2005)
No. Pekný názov. Takto by mali vyzerať filmy podľa knih Elmore Leonarda. Downey Jr. je klasa. Monaghan sexy. Zasmial som sa asi 5x , to je nadpriemer. Toto si niekedy dám dohulený.
Mamas & Papas (2010)
Páčilo sa mi to. Civilné. Komorné. Zo života. Ked som videl Tajný život včiel sa mi to stalo prvý krát. Uvedomil som si že tie ženy sú skvelé ako tím. A teraz znovu : Čapková, Volkova, Issová, Bydžovská. Výborné!
Perfect Days - I ženy mají své dny (2011)
Chýlková bola fajn. To poteší. V časoch dávno minulých, to bola moja femfatal
Až vyjde měsíc (2012)
Bavilo ma to. Viac vo chvíľach menej bizarných. Kľudne si to pozriem v niektoré nedeľné popoludnie znovu. Zábava. To si pozrite s deťmi v tom veku.
Nikde v Africe (2001)
Pridám sa k trojkárom. Ano, riešili problémy, mali to ťažké. Ale inak film priemerný a nudný.