Recenze (150)
Stockinger (1996) (seriál)
celkem obyčejný seriál rakouské provenience - příběhy celkem reálné i Štoky nebyl zase tak na zabití jako v Komorexovi - oproti jiným krimi seriálům celkem koukatelné ,odpad rozhodně ne
Odsouzené (2009) (seriál)
pekelně nudné...kdyby se tam aspoň lezbily - čekal sem na to a nepřišlo to ... nuda...
Panelák (2008) (seriál)
Proboha kdo se chce dívat na nevtipný slovenský seriál z nějakého sídliště? Snad už to nebudou opakovat ani přetáčet "počesku¨" bylo by to možná ještě horší
Cow and Chicken (1997) (seriál)
Moc se mi to líbilo ! Krásně nakreslené trochu ve stylu rena a stimpyho - dodnes jsem nepochopil jaktože mají dva lidé (jsou to jenom nohy horní půlku vůbec nemají a to ani když hází stín) krávu a kuře... a ďábel ?, to je moje prdelka....
Český sen (2004)
nejvíc nedoceněný český film.... já na tom byl i v kině a věřte skoro sem se tam bál mezi těma deseti lidma co přišli.... super nápad + jedinečné provedení s přesahem do skutečného života - fakt si každý myslel že ten obchoďák bude existovat ale jet tam abych dostal levný párky dřív než ostatní to je síla...
Wolffův revír (1992) (seriál)
poprvé když to dávali tak jsem to šmahem přepnul podruhé už sem to snes. Oproti průjmům typu "Starej", "Sinan Toprak" nebo jinejm německejm krásám to eště de - v jednom díle který se odehrává na pouti hraje i světoznámá horská dráha "Cyklon" na pražskym výstavišti, a co se nestane? žlutý vozík vylítne ven - a tomu já věřim...
Lenssen & spol. (2003) (seriál)
Na Lenssena mi nikdo šahat nebude! je to tak hezky natočený - ta "skrytá" kamera... A vyšetřovatelé? Tekin Kurtuluš a Sandra Nitka sou prostě klasici! nádhera a pěkná zábava....super záležitost, hlavní je i děj - tak krásné pointy abys pohledal... luxus...
A teď něco úplně jiného (1971)
až na to že oproti seriálu je tohle přehráno hrozně sterilně...
Team America: Světovej policajt (2004)
hlavně za pár scén a podkresou hudbu v teroristickym baru "džihád džihád" jinak je to spíše srágora co naplat...
Ren a Stimpy (1991) (seriál)
miluji tenhle typ pořadů! anarchistická kresba ve spojení s ujetym dějem... super seriál