Oblíbené seriály (8)
Dr. House (2004)
Dokonalost
Dexter (2006)
Po 8 řadách a zakončení (se kterým jsem já osobně maximálně spokojenej) je to pro mě pořád špička v seriálové tvorbě. Ano, byly tam slabší momenty, trochu nešťastná 3. řada a pár vykonstruovaných dějových zvratů, ale na druhou stranu jsme dostali Dextera a jeho životní lapálie, Masuku a jeho šílený smích, Debru a její přisprostlou držku, Dexterova brášku, Trinityho a mnohé další aŤ už oblíbené nebo nenáviděné, ale téměř vždy zajímavé charaktery a zápletky. A to se počítá.
Simpsonovi (1989)
Hvězdná brána (1997)
Mnohem lepší než film, skvělá myšlenka propojení historie s Goauldy (historici, kteří remcají - zkuste někdy vypnout) a nezapomenutelný Richard Dean Anderson jako Jack O'Neill. Tenhle kult si nezaslouží nic jiného než plný počet. :-) P.S. 9. a 10. řadu nepovažuji za SG-1a prostě nepochopím, proč se vůbec otevřela linie s trapnými Orai..
Sherlock (2010)
Špička (nejen) britské seriálové tvorby.