Recenze (198)
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
bezkonkurenčních 5!!!!!
Rychle a zběsile 7 (2015)
celkem slušná konkurence pro přicházející Avengers.... ovšem s tím detailem, že Avengers se drží žánru kam patří
Ghoul (2015)
mezi 3-4 ale těsně 4 z důvodu toho, že Ghoul dosáhl očekávání dle mých představ - lekačky a sem tam husina, tajemná atmosféra ... (mám ráda filmy tohoto tipu i přesto že vím, že jsou přehnané..) + můj 2. film od Jákla a musím říct že ten chlap mě začíná bavit ... z jeho filmů mi nečiší takovéto echt české na první pohled bijící ...
Zmizení (2013)
tenhle film mě přikoval na začátku a pustil až na konci - pro mě dost příjemné obsazení, napjatá atmosféra + vyzdvihuji že zde nejsou akční zhovadilosti které popírají gravitaci a do filmů tohoto typu absolutně nepatří
Na hraně zítřka (2014)
těsný 4* - přesto že moc nemusím Toma Cruise a děj mi připadá trošku opis z několika filmů dohromady (např. Zdrojový kód) musím uznat že efekty se povedly a je to film ke kterému se určitě ještě někdy ráda vrátím znovu
Zdrojový kód (2011)
mám ráda dobrej nápad co neopisuje všechny ostatní filmy 4*
Nejvyšší nabídka (2013)
právě dokoukáno a nenacházím slov je to famózní dílo
Avatar (2009)
Doporučuji každému, asi by byl hřích tenhle film nevidět.
Paranormal Activity (2007)
Film se vyšvihl nad má očekávání - Nejlepší "duchřský" film co jsem kdy viděla. Husí kůže mi zhruba od půlky filmu zůstala až do konce a když přicházely noční okamžiky tuhly mi i svaly. Taková atmosféra se v "záhadě B.W." neobjevuje ani v nejmenším měřítku. Na to, že je to film natočený za pouhých 11 tis. dolarů je vydařenější než kdejaká kravina co stojí nehoráznou sumu peněz. Doporučuji všem divákům co mají rádi napjatou atmosféru, strach a tajemno. Chytrácké rady "byby tohle" a "kdyby tamto" a hloupé výrazy, které někteří používají aniž by jim vůbec rozuměli mě opravdu pobavily. Pokud se najdou lidé, kteří fandí tomto filmu a já věřím, že jich bude určitě víc než těch chtráckých negativistů, hlasujte pro tenhle film na: http://cz.paranormalactivity.sk/ Myslím, že by byla škoda zůstat jen u okoukaných rádoby horrorů které jsou "na jedno brdo" (SAW) I bez krve se dá bát...
Chladný jako led (1991)
stará peckáá