Poslední recenze (19)
Smrtonosná past 3 (1995)
Na to jaký problém mají obvykle už některá druhá pokračování je tohle vynikající kousek.V zakončení téhle super trilogie(ne čtyřku tam opravdu moc nepočítám)navíc skvěle Willisovi sekunduje Jackson a oproti dvojice máme zase správně charismatického záporáka.
Městečko Twin Peaks (1990) (seriál)
Když ono je to s panem Lynchem těžké.Sám si někdy říkám,jestli vůbec ví,co točí.Jeho styl nabízí divákovi více otázek,než odpovědí a některé věci je lepší vypustit a nezabývat se jimi.Ale musím to rozdělit na dvě poloviny.Tento seriál mě chytil od první epizody a to hlavně díky Kylemu MacLachlanovi.Ať už jeho kariéra pokračovala jakkoli,tohle byla jeho nejlepší role a to on dělal hodně tento seriál.Čím seriál pokračoval dál,tím mi sedělo více postav.Musel jsem to shlédnout co nejrychleji.Po odhalení vraha to už však nebylo ono a musím se přiznat,že jsem to dokoukal hodně jen z povinnosti.Bohužel třetí série se svým dvěma nevyrovná.
Akta X (1993) (seriál)
Jeden ze seriálů mého dětství.je pravda,že úroveň dílů kolísala,ale převládaly dobré díly.Dodnes si pamatuji to mrazení v zádech při úvodní znělce.Dodnes si pamatuji obzvlášť některé díly(je libo játýrka?).Prostě mistrovské dílo podchycené výstižnou hudbou a s herci,kteří se pro své role narodili.