Recenze (110)
Invaze zlodějů těl (1978)
Ta atmosféra si jednoznačne zaslúži vyššie hodnotenie.. Posledná pol hodinka je naozaj mizerná a v podstate o ničom. Inak jednoznačne skvelý horor s nahou Brooke Adams.
Nevinní (2011) (seriál)
Herecké výkony a stokrát opakované zápletky robia z tohoto seriálu dokonalú sračku. A to nie je ani trochu dobré.
Kamarád taky rád (2011)
Film ma v podstate ničím neprekvapil. Už z názvu totiž bolo jasné o čom bude. O výkonoch hlavných aktéroch možno vlastne povedať to isté. No napriek tomu je to film príjemný a mierne nadpriemerný.
Memento (2000)
Výborný film, ktorému však k dokonalosti, úprimne povedané, predsalen čosi chýba. Osobne myslím, že by mu neuškodil rýchleljší spád.
Sexy párty (2002)
Stupidné, vulgárne a so zvláštnym hereckým obsadením na čele s presolárkovanou Tarou Reid. Napriek tomu som sa však príjemne bavil.
Frekvence (2000)
Miestami dychvyrážajúci film s priemerným obsadením. Naozaj milé prekvapenie.
Bastardi (2010)
Pokiaľ budete brať film s rezervou tak sa dobre pobavíte. Každopádne si myslím, že hodnotenie odpad! sa k tomuto filmu vôbec nehodí.
Mrtvá nevěsta Tima Burtona (2005)
Naozaj silný zážitok. Film je dokonalý príklad Butonovej tvorby. Hoci nepatrím k jeho skalným fanúšikom tak niektoré jeho diela sú naozaj skvelé a Corpse Bride je jedným z tých najlepších (pochopiteľne iba v pôvodnom znení). Skvelý mix temna, humoru a ostatných detailov, vytvárajú nezabudnuteľný zážitok.
Hanna (2011)
Naozaj hlúpy scenár. Dojem však vylepšuju herecké výkony a slušná réžia. Navyše hudba naozaj stojí za to.
Môj príbeh (2011) (seriál)
Na takýchto dokumentoch asi ani niet čo kritizovať napriek amatérskemu spracovaniu.