Recenze (974)
Kosí bratři (1980) (seriál)
Večerníček o dvou kosácích. Kos s červenou kšiltovkou a modrou rádiovku s bílou bambulí se jen tak nevidí. / Viděné epizody *13.dílů / Zhlédnuté vše ( Hodnocení: 7/10 )
Rodina Nessových (1984) (seriál)
Lochnesská příšera a spouta dobrodružství se sourozenci Matějem a Pavlínkou. Docela pěkný animovaný seriál, ale nepřirostl mi nějak k srdci. / Viděné epizody *25.dílů / Zhlédnuté vše ( Hodnocení: 6/10 )
Počátek (2010)
Totální našlapaná pecka. Vynikající herci jako jsou Leonardo DiCaprio, Ellen Page, Joseph Gordon-Levitt, Tom Hardy a další, co chtít víc. Prostě geniálně promyšlený oscarový příběh. Nejlepší film roku. ( Hodnocení: 10/10 )
Far Cry (2008)
Béčko jak děláný. Hrál jsem hru a zfilmování jsem si nemohl nechat ujít. Zhlédnout se to dalo a zklamaný jsem zrovna nebyl. ( Hodnocení: 5/10 )
Jonah Hex (2010)
Jsem docela překvapený, jak hrozně diváci strhávají film svým nízkým hodnocením. Příběh a efekty byly dobrý a sledovat se to dalo. Malinko nadprůměrný fantasy film. ( Hodnocení: 6/10 )
Michal David 50 - Mejdan roku (2010) (koncert)
Zpěváka a skladatele Michala Davida ( Vladimír Štancl) zrovna dvakrát nemusím, ale nějaký hity se dali poslouchat. ( Hodnocení: 3/10 )
Piráti (2005)
Herečky teda nic moc. ( Hodnocení: 3/10 )
168 hodin - politici v negližé (2011) (pořad)
Politici v nevšedních situacích. Byla to celkem sranda. Viděno na Silvestra. ( Hodnocení: 8/10 )
Karamazovi (2008)
Hodně mimo můj vkus, ale špatně zahrané to nebylo. ( Hodnocení: 5/10 )
Nikdo není dokonalý (1998) (pořad)
Někteří lidi jsou fakt hloupí a na pomalu banální otázky odpoví naprostou blbost. Zábavný pořad u kterého se dost i zasmějete. Hodně záleží na hostech, kteří se v daném díle objeví. / Viděné epizody cca *16.dílů / ( Hodnocení: 6/10 )