Recenze (116)
Pojídač hadů 2: Msta (1991)
uf ake skarede kritiky no mne a to lubilo...vypnut hlavu a hotovo
Vysoká hra (1997)
Mne sa to lubilo, Peter Weller v pohode, Dennis Hopper typicky hajzlik, Tia Carrere opat chaba. ale film posobil celkom dobre.
Batman začíná (2005)
kedze som mal filmovy tyzden aj viac, tak som si pozeral rozne serie filmov...jednym z nich bol batman zacina a temny rytier...musim poopravit hodnotenie z piatich na styri hviezdicky...zaciatok bol vyborny, koniec to pokazil...aj tema bola lepsia v dvojke...ale to uz je iny film...
Únos vlaku 1 2 3 (2009)
washingtonovi som jeho rolu neveril...nesedel mi v tom,naopak travolta mi sedel viac nez dost, asi to zhrabol aj za neho...film celkom rychlo utecie, aj ked je tam par scen ktore byt nemuseli...ale..je to len film...vaham medzi 4 a 3 hviezdickami...asi si to v blizkej buducnosti pozriem znovu, s odstupom casu...
Božský Evan (2007)
tak na jedno pozretie...trosku z ineho sudku ako bruce...ale celkom fajn, az na to ze ti nie je ani tak komedia...taky rodinny film by som to ja nazval :)
Simpsonovi ve filmu (2007)
zoapr velmi dobrych forikov, inak ten serail vobec nemusim...ale pomerne dobre na to co som cakal...
Návrh (2009)
nebolo to zle....ale nieco mi tam chybalo...nieco na to aby som si to mal chut pozriet znovu...neviem co to bolo, mozno malo uveritelne zamilovanie sa reynoldsa do sandry, alebo neviem...ale slusne zvladnute a pomerne originalne...aspon ja som nieco na tento styl nevidel...
Okrsek 13: Ultimátum (2009)
uz to je iba akcne pokracovanie, ktore vsadilo na hviezdy a uspech jednotky...sice omnoho lepsie hlasky ako v jednotke...ale omnoho nudnejsi dej, aj tych kuskov sa mi tam zdalo malo...neviem, sklamanie...da sa to pozriet ale keby to mam opakovane pozerat tak si pozrem jednotku
Babylon A.D. (2008)
priemerny film, pomerne o nicom...koniec bol neuveritelny....taky rychly koniec som necakal...akcne sceny pre mna chaoticke, ale diesel v pohode...obycajny film premiestni osobu z bodu A do bodu B, spln ulohu aj keby co bolo zasadeny do neobycajneho roku s neobycajnymi vynalezmi...uf...neveim neviem....tym trom hviezdickam asi dopomohol diesel v hlavnej ulohe :D
Noc v muzeu 2 (2009)
jednotka je jednotka, ale tie opice ...tie ma dostali...najlepsia scena jak v jednotke tak v dvojke a to dva krat:)inak cely film nic moc...