Recenze (116)
Komisař Rex (1994) (seriál)
neviem ci tento nazov komisar rex zahrna vsetky serie...ale zhodnotim to celkovo....na tri serie....tobias moretti / gedeon burkhard / alexander pschill prva "seria" bola super...rex pana pocuval a este uslo aj celkove to vysetrovanie ci co to bolo druha s "brantnerom"...uz bol rex chytrejsi a pan tam bol skor na "okrasu" a pschill alias hoffman tam nebol ani na okrasu ani na t oay ho rex pocuval....proste bol uz taky chytry ze pana asi ani nepotreboval...priklad...tehla ktoru hodi z mosta na auto.... takze tretiu seriu hodnotim slabo, prvu dobre a druha priemer...takze tri *
Kobra 11 (1996) (seriál)
zalezi od seriii....takze ako tu pocitaju kolegovia niekde medzi aj ked som to strasne rad pozeraval a tesil sa na buracky...aj ked niektore dost prehnane....hlavne tie hromadne kde ich tam je 10 na jednej kope a dalsi do nich vpali...no ale aj tak mam rad ten serial...
Holka na roztrhání (2002)
cakal som viac komedie a ono to sama romantika...ale nenudil som sa....na romanticke moc niesom...aj ekd toto je film na jedno pozretie....docela prijemna snimka
Návrat černého Buddhy (2000) (TV film)
nemecke filmy nemam rad...ale toto...budhizmus a vsetko okolo toho...tento sa mi pacil....
Instinkt (1999)
hopkins bol v tejto ulohe dobry....tiez myslienka filmu bola dobra....co znamena ze toto hodnotenie je pravom take ake je...no tie opice....mi to pripadalo zo zaciatku ako gorily v hmle...
Karate Kid 3 (1989)
asi sa trosku lisim od vas...ale mne sa to docela pacilo...aj koli ian griffithovi....a celkovo...am rad filmy kde sa bojuje aj ked...no...dobre...preto tych * je az 4
Kickboxer 3: Umění války (1992)
uplne vyprchalo caro jednotky ...teda to co ma v jednotke ohromilo....
Grinch (2000)
jsem idiot! jsi idiot!!! :))) kto nevidel nepoxopi
Godzilla (1998)
ten koniec ma vzdy dostane...a aj ten dino je pekne urobeny....
Policejní akademie 2 (1985)
este to ma smrnc....aj dalsia cast...a ostatne uz idu dole vodou uplne