Recenze (279)
Okrsek 13 (2004)
V přestřelkách nesmrtelným macho uklízečům jde ruční vyšívání jako na stroji. V zásadě souhlas s komentářem od Pacco.
Renesance (2006)
Šedé obrázky mívají 256 odstínů, zde jich je snad jen 8. Přesto koukatelná detektivka. Pro frantíky s jejich chorobným kosmetickým průmyslem asi k zamyšlení.
Ghiblies: Episode 2 (2002)
Kari oběd za 4*. Nonakova první láska 3 a zbytek 2.
Ran (1985)
Lenivý začátek. Málo bitek. Navíc žádná naše zavedená divadelní scéna by Krále Leara nezahrála takhle koprně. Zato hezká barevná výprava a kostýmy.
Ajťáci (2006) (seriál)
S01-80% S02-70% S03-60% Nové série jen opakují provařený absurdní humor. Zábavnější mi přijde americká obdoba o partičce vědátorů. S04-75% Brilatní první dva díly a pár momentů z posledního mě opět velice pobavily.
Herečka tisíciletí (2001)
Schizoidní vyprávění života bývalé filmové hvězdy v podání skalního fanouška. I když poslední třetina není tolik absurdní, stejně mi uniklo, co chtěli tvůrci touhle slátaninou sdělit.
16 bloků (2006)
Postárlý klaďas Willis si po 20 letech u policije dá vysilující šichtu, načež v deliriu prozře a postaví se proti svým prohnilým kolegům. Otřepaná zápletka jakoby zoufale tvořena až za chodu.
Naušika z Větrného údolí (1984)
Zajímavé ekologicky post-apokalyptické téma. Miyazaki se válečných variací nezbavil ani v budoucnu.
Howlův kráčející hrad (2004)
Anime v západním stylu 19. století s hollywoodským happyendem. Roztomilý pejsek, ukecaný ohýnek a tradičně výborný Hisaishiho hudební doprovod.
Zastav a nepřežiješ (2006)
Speedová akce s devastačním spádem a svižným dějem. Napětí odlehčuje svérázně suchý humor.