Recenze (467)
Prokletý ostrov (2010)
Pro mne jeden z nejlepších filmů letošního roku. Výborný Leo, skvělá atmosféra a závěr po kterém jsem ještě půl dne přemýšlel "Jak to vlastně sakra myslel".
500 dní se Summer (2009)
Tohle se musí líbit snad i těm největším cynikům... Nemám rád romantické filmy, ale tenhle jsem si zamiloval. Největší zásluhu na tom má Zooney Deschanel a Joseph Gordon-Levitt, jakožto představitelé dvou ústředních postav. Celou hodinu a půl jsem mu fandil ať tu mrchu získá zpátky :(
Top Gear (1978) (pořad)
Televizní show o autech, při které se zasměji víc než při jakémkoil sitcomu. Nečekejte žádný Autosalon, kde vám moderátor ukáže automobil, sdělí rozvor kol, váhu a kolik to žere a že se s tim celkem dobře jezdí. V tomto pořadu mají auta duši, moderátoři jim přidělují takové přívlastky, že by se za ně nemusela stydět nejedna modelka. PS: Jeremy Clarkson for prime minister
Avatar (2009)
Podle mého názoru nejvíce přecenovaný film roku, možná všech dob. 3 hvězdy dávám jen za ty "revoluční" efekty. Být mi šest let, dal bych možná 4
Ctihodný občan (2009)
slátanina, kde po půl hodině filmu vlasntě vůbec nevíte, kdo je hodny, kdo zlý a kdo ošklivý. Musím ale říct, že jsem se většinu času nenudil
Sedm (1995)
Temný, děsivý, tajemný, depresivní, napínavý, geniální. 126 minut jsem byl jako napnutá struna. Parádní herecké výkony, úžasná atmosféra, myšlenka, téměř dokonalý film.
Sunshine (2007)
Pro mne téměř dokonalý film. Žádné zbytečné natahování čehokoli nepodstatného, žádný americký happy end, nádherný soundtrack (asi nikdy mi neběhal takle mrá po zádech), úžasně charismatičtí herci... Prostě krása