Poslední recenze (79)
Jiříkovo vidění (2023)
Zpočátku mě iritovaly zjevně inscenované scény, ale postupně jsem si asi zvykla nebo to začala brát jako součást specifického humoru tohoto filmu. Počin je to rozhodně zajímavý a podnětný, nutí k diskuzi a k přemýšlení, a to mám u filmů ráda.
Duna: Část druhá (2024)
Jasně, filmové zpracování takovéhle knihy je velká událost. Ale nadšení z výsledného filmu moc nechápu. První film byl aspoň jedinečný svou ponurou atmosférou a nezvykle pomalým tempem. Tenhle druhý mi nepřipadal jedinečný ničím. Většinu času to na mě působilo jako běžný akční film. Triková klišé, romantická klišé. Z příběhu a z přesahu, který nese kniha, zůstalo málo.
Minuta věčnosti (2021)
Nápad se mi líbil, Island mám ráda, ale to zpracování mi připadalo nedotažené. Nastavované. Bez vývoje. Zmatené. Víc Islandu než postav. Přitom tak krásná země a tak potenciálně zajímavé postavy. Ale nějak se to nevytěžilo a neprotlo, zdá se mi.