Recenze (44)
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Nikdy jsem nebyl milovník Pána prstenů, ale tak ze zvědavosti jsem na Hobita zašel. První hodina to byla nuda ale po té co se objevil Glum už to za něco stálo + krásná příroda Nového Zélendu vytváří tento Film nadprůměrný. Věřím že pro milovníku tohoto žánru je hodnocení bodově jasné, Ale pro mě to bylo určité zklamání. Proto 4* s odřenýma ušima.
Červený trpaslík - Série 10 (2012) (série)
Pokračování, o kterým se mi mohlo zdát se stalo skutečným. Naprostá pecka, sice přibylo pár šedin a vrásek ale humor zůstal stejný a to je hlavní. Doufám že se dočkáme další série...
Patrola (2012)
Film měl spád a to se mi líbilo, ale nelíbila se mi ta kamera. Vím, že to mnělo připadat autenticky ale z rozklepanýho obrazu jsem viděl prd. Přesto mě film překvapil. 60%
Skyfall (2012)
Skvělá série bondovek opět s Craigem pokračuje...
Zkurvených 14 (2004)
Film o úplným hovně.
Walker, Texas Ranger (1993) (seriál)
Musím dát 5 hvězdiček nebo bych se už zítra nemusel probudit...... :D
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
S Chuckem Norrisem to nemělo chybu. Nejlepší akční film za poslední 2 roky.
Ten Největší (2007)
Film průměrný, zábava dobrá ale nemužu vystát toho přiteplenýho R.Schneidera.
Černobylské deníky (2012)
Dlouho jsem se na tento film těšil a nesklamal mě.Až na neúplně pravdivé informace ohledne Černobylské katastrofy a zmateného konce se mi film líbil.
Skála (1996)
Zajímavý napád na super akční film se skvělými herci jako je S.Connery a N. Cagem.