Recenze (319)
Zodiac (2007)
Kvalitne natočená kriminálka s dobrým obsadením. Avšak u mňa stroskotáva na dĺžke. Pátranie po sériovom vrahovi trvajúce niekoľko desiatok rokov mi neprišlo až tak zaujímave aby sa tomu venovali takmer 3 hodiny. Film má veľmi dobrý rozbeh. Vrážedné vyčínanie zodiaka je stvárné temne a chladno. Tak isto finish ktorý postupne naberá na napätí a vyvrcholí scénou v dome . Škoda však tých cca 45 minút medzi tým, kde v podstate vyšetrovanie stagnuje a film prechádza do nudnej fazy s niekoľkými hluchými miestami. Film je určite nadpriemerný avšak stopáž ho umňa posúva len na nejakých 70 max 75 %.
Želvy Ninja (2007)
Celkom príjemný návrat do mladosti (nie až tak dávnej :)) kedy som tieto zelené postavičky "žral". Hoci to nie je úplne to pravé orechové, je to dobrá animácia a slušná akcia. Pre deti určite skvelé. Tým odrastenejším bude vadiť príbeh a značná dávka infantility.
3:10 Vlak do Yumy (2007)
Nikdy som nebol veľký fanda westernových filmov, ale tento sa mi páčil. Z filmu dosť cítiť hollywood , najviac je to citeľné v trochu prehnanom a emočnom konci. Avšak berúc v úvahu, 2 očakávané možné konce bola toto neočakávana zmena (hoci je pravda ze posledných 20 min k tomu neodvratne smerovalo). K obsadeniu niet, čo namietať. Moji dvaja obľúbenci Crowe a Bale su skvélí a taktiež sa mi páčila postava Bena Fostera. Dobrý zvuk,podmanivá hudba a pekný vizuál. U mňa jasné 4*.
Ajťáci (2006) (seriál)
1. séria je skvelá plná IT humoru, ktorý ako budúci informatik viem oceniť o to viac :). Avšak 2. séria upadá do podpriemeru. Viac trápnosti menej humoru a hlavne menej IT. Takto som si teda pokračovanie určite nepredstavoval.
Apocalypto (2006)
Apocalypto nemá veľmi čím zaujať. Obsahovo veľmi prázdny a vizualne pekný (avšak kamera podkopáva výsledný dojem). Po dejovej stránke by sa film dal rozdeliť na 3 časti útok, pochod, naháňačka. Film nie je nudný no bavil by ma viac ak by bolo do filmu zakomponované aj niečo viac ako hysterické pobehovanie sem a tam.
Asterix a Vikingové (2006)
Fajn. Neváľal som sa smiechom po zemy, ale to nevadí. Bolo to vtipné a osviežujúce. Neviedel som iných asterixov takže nemám možnosť porovnať, ale tento je tak na 70-75 %.
Babel (2006)
Film má dobrý vizuál, hudbu a obsadenie. Kostra poviedok tiež nie je na zahodenie, ale v konečnom dôsledku mi príšli akosi nedotiahnuté (stále im niečo chýbalo, alebo mohlo byť niečo inak) a nemajú emočnú hĺbku. Počas celého tvania filmu som sa nedokázal vcítiť do deja. 70%
Bezva jízda (2006) (TV film)
Každou ďalšou minútou klesa moje IQ ...
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Veľmi svojský humor. Väčšinou urážlivý, sexuálny, ba až zvrhlý. Napriek tomu som sa dosytosti nasmial. Jedine co mi vadilo bola pre mňa nechutná scéna náhačskej bitky v hotely.
Ďábel nosí Pradu (2006)
Film nemá nijak hlbokú myšlienku (ak nejakú vôbec ma :P ), ale čo by ste čakali od filmu zo sveta módneho priemyslu. Avšak je natočény svižne a prevažná väčšina filmu nenudí práve naopak. Nebolo to síce k popukaniu ale aspoň to nebolo vyložene trápne (nemusí tiecť hlavne keď kvapká). Po zhliadnutí filmu určite nebudeťe ľutovať (najme ženská časť publika) hlavne vďaka skvelej Meryl Streep a dobrej Anne Hathaway. Nič výnimočné, ale pohodový film na sobotný večer. 70%