Recenze (137)
Číslo 9 (2009)
Nápad - OK, ale příběh se někam vytratil. A po chvíli začne i trochu nudit. Protože během filmu toho moc nového nepřijde...
Gamer (2009)
Nápad není špatný, jen to potřebuje všechno pořádně dodělat...
Krvavé pobřeží (2009)
Sice jsem viděl dvojdílnou verzi, ale nechápu, proč hodnotit obě části zvlášť. Ale možná jsem měl napřed zhlédnout tenhle sestřih, protože mi to celé přišlo strašně utahané a rozvláčné. Bitvy jsou velkolepé, kostýmy krásné, ale co je to platné. Možná, že pro čínské publikum je to všechno mnohem zajímavější. Ale pro Evropu... Posuďte sami. Já se ale rozhodně nepoženu za tím, abych viděl tuhle zkrácenou verzi...
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Na filmu je nejzajímavější vizuální stránka. Ne, že by to bylo nějak převratné (většina už byla někde k vidění), ale stejně se na film vcelku hezky kouká. Osobně se mi líbil film více než komiksová předloha. I když by klidně mohl být i o něco kratší. Hlavně se film nesmí brát moc vážně :-)
Možná přijde i kouzelník (1982) (pořad)
Ve srovnání s dnešní televizní "zábavou" jasné 4*
Superman (1941)
Na dnešní poměry trochu komická věcička. Nicméně animace je pěkná, děj odsejpá pěkně svižně, žádné zbytečné řečičky okolo. A vůbec nevadí, že to není ve 3D, nejnovější anime kresba, nebo s nějakou super počítačovou animací. Spíš naopak. It's a bird! It's a plane! It's Superman!!! :-)
Poslední Mohykán (1992)
* navíc za Top of the World