Recenze (1 372)
Ztracené město (2022)
Sám sa divím ,ale bavil som sa .Pred nedávnom som opäť videl 6 dní sedem nocí, Honba za diamantom a Honba za klenotom Nílu , takže na podobný typ filmov som bol naladený.75%.
Moonfall (2022)
Po druhom diely Dňa Nezávislosti som si povedal, že s Rolandovými sci-fi filmami som nadobro skončil. No moje predsavzatia bohužiaľ nemajú veľkú váhu .Musím uznať že tento počin vyšiel celkom dobre. Bavilo ma to . Poctivých 60%.
Ten, kdo tě chrání (2001) (seriál)
Časom bohužiaľ komerčné prípady prevážia nad tými sociálnymi, čo považujem za veľkú škodu.
Pečovatelka Sarah (2021) (TV film)
Vyzerá to ako keby ste vy točili ten film sami na mobil a to robí z neho silný autentický zážitok. Automatické doostrovanie a rozostrovanie obrazu ten pocit ešte umocňujú.80%.Jodie je dzívča do koča aj do voza.
Voyagers - Vesmírná mise (2021)
Americká televízía, redakcia pre deti a mládež uvádza televíznu sci-fi inscenáciu ako vyplytvať posledné zdroje ľudstva na nevyvinutých kozmonautov ktorí majú za úlohu najsť pre ľudstvo nový domov. Nechápem načo je to dobré, lebo kam sa pohneme tam si svoje maniere berieme zo sebou. Takže keby sme mali aj desať obyvateľných plenét v našej slnečnej sústave tak náš konzúmný spôsob života a ekonomika založená na principe neustáleho rastu zlikvyduje všetky" než bys řekl švec".55%
KIMI (2022)
Kimi???Jsem tady..Kimi, mám deravú ponožku.Čože? Máš odretú predkožku???Presne tak mám v slipoch stonožku,ty pizda!!! 55%
Složka 64 (2018)
Z môjho pohľadu najslabší prípad Oddelenia Q. Zlý strýco "Architekt z matrixu" za rozhodol očistič nordickú rasu sterilizovaním všetkého kolem a kolem.
Johnny Mnemonic (1995)
Môj osobný sci-fi svätý grál. Ako IT pošuk a sci-fi nadšenec v 90-tkach to bola šupa ktorú sme zbožňovali. Ano dnes to pôsobí úsmevne, ale vtedy ešte žiadny internet neexistoval....a znalosti sa predávali ústne a kúpou a šárovanín časopisov so softwarom a hrami takže čokoľvek sa objavilo tak sme to hltali ako divý. Tento film nebol výnimkou.Asi si to idem pustiť.
Vychováni vlky - Série 2 (2022) (série)
Ušlo mi to ako voda.Tých 8 dielov som sfúkol za dva dni ako nič. Zistil som že v prvej sérii mi toho dosť uniklo a nakoľko sa druha séria zamotáva ešte viac tak som zvedavý čo zistím pri nasledujúcej. 🌞👽🌞👽🌞👽
Rozmarný duch (2020)
Pomalá anglická duchárska komedia ktorá stojí za pozretie.Ja som si to užil aj napriek prekvapivo nízkemu tunajšiemu hodnoteniu.