Recenze (32)
Jack Reacher (2022) (seriál)
KONEČNĚ POŘÁDNÝ REACHER !!! Jako fanoušek knižní předlohy jsem nadšen a je vidět, že Lee Child si to pořádně ohlídal.
Hříšnice - Část VIII. (2020) (epizoda)
To snad ani neni mozny, strasna sracka ....
Scooby-Doo a duch Labužník (2018)
Scooby a cela parta opet ve skvele forme.Zapletka neprinasi nic noveho proste Scooby tak ja ho mame radi vtipek strida vtipek, spousta jidla hraje na notu jak Scoobymu tak samo Shaggymu. Ja se bavil, petilety synek se taky bavil a tak to ma byt ...
Učitel (2016) (seriál)
Velká poklona k severním sousedům. Už dlouho se mi nekoukalo tak dobře na seriál kde jsem si připadal tak skoro doma jako v Pustině. Rozuzlení do poslední chvilky velice utajené, herecké výkony na úrovni, scénář i režie nádherně vyvážené.... Proetě paráda s velkým P
Auta 3 (2017)
Ja se bavil. Kino se bavilo. Deti se nebavily. Za mne osobne velka spokojenost, ale ma to byt zabava hlavne pro deti a to rozhodne neni. Spousta kecu a filozofovani o hledani sebe sama. Takze pokud mirite do kina spolu se ctyrletym synkem, ktery miluje oba predchozi dily pocitejet s tim ze vas od pulky bude tahat za rukav ze chce domu a to znamena ze neco neni dobre.
Serenity (2005)
Je mi lito, ale asi jsem sledoval jinej film. Nic nudnejsiho se snad ani neda natocit... Serial jsem nevidel a proto se zdrzuji hodnoceni.
Sherlock Holmes (2009)
To snad ani nemuzou myslet vazne :( nudné, hloupé a moc dlouhé. Se Sherlockem to nemá nic společného. Sir Arthur Ignatius Conan Doyle se musi obracet v hrobe.
Miami Vice (2006)
Muj nazor = Djkoma ------------- bez vyhrad a doplnovani. Delam to ojedinele, ale je opravdu zbytecne psat tu dvakrat to same :)
Paranormal Activity (2007)
Ani mne snad nenapada za co tu jednu hvezdu davam, ale odpad to proste neni, jen neskutecna nuda, nic noveho nic strasidelneho tak nechapu ten poprask kolem. Proste nic, nic, nic......
Vše, co jste kdy chtěli vědět o cestování v čase (2009)
Je vidět že i s malým rozpočtem se dá hrát velké divadlo - nebo to bylo s kašpárkem ?.....