Poslední recenze (105)
Palm Springs (2020)
meh.
Chlapectví (2014)
Sigh. Bylo to milé a chvílemi i napínavé nebo vtipné. Nicméně nechápu ten hype. Je to jen kvůli té “časosběrnosti” se stejnými herci? Mě na filmu nejvíc zaujal život Američanů v Texasu. Kluk dostane k patnáctinám první Bibli a první pušku. Matka “samoživitelka” si stěžuje, jak jsou chudá rodina, zatímco sedí v obří haciendě, kde jí na zahradě spravují potrubí Mexičani. To ale americké publikum přece nemohlo nezaujmout jako mě, takže znovu se vracím k tomu, že nechápu ten hype. Z jednoho dítěte vyrostla rozmazlená husa, z druhého Dawson 2.0. Stopáž se mi zdála dost přepálená a poslední půlhodinu sledujeme filozofické řečičky amerických středoškoláků. Být film víc o těch rodičích, bylo by to možná zajímavější. Zlatá Třeštíková a její Manželské etudy. Kam se tenhle film na ně hrabe.
Spojení Los Angeles (2018)
Já tomu vlastně nemám co vytknout. Možná to, že to bylo ke konci trochu zdlouhavé, protože noční záběry kopírovaly ty denní. Poněkud zneklidňující obrazy ukazující okolí kalifornské dálnice. Na časosběrnou formu se dalo velmi rychle zvyknout, když u toho člověk nebrouzdal na mobilu.