Recenze (56)
Legie (2010)
Nevyžaduji od filmu, aby splňoval logické zákony, ale požaduji od něho, aby nebyl naprostá kravina bez hlavy a paty. Přijde mi skoro, jako by nějaké perverzní děcko z pasťáku dostalo možnost natočit film. Bohužel to perverzní děcko bylo navíc hloupé.
Bitva o planetu Terra 3D (2007)
Jednu hvězdičku za robota, který to zahrál ze všech nejlépe. Zbytek filmu ani moc nestojí za řeč.
Město Ember (2008)
Příjemné, rodinné, odpočinkové plus post apokalyptická atmosféra. Jedním slovem B, které neurazí.
Imaginárium Dr. Parnasse (2009)
Neskutečně hodnotná filmová potrava. Na jako jeden z mála filmů, na tenhle bych se klidně podíval znovu, protože v sobě ukrývá mnoho vrstev. Libí se mi, že tenhle film nejde jen tak pasivně přijmout, musí se nad ním i trochu zapřemýšlet.
Alenka v říši divů (2010)
Tim nezklamal, nádherně propracované, vtipné a osobité. Velice mně potěšila úprava celého příběhu o Alence, líbila se mi více než původní předloha. Je teprve začátek roku a musím říct, že tohle bude zcela jistě jedna z jeho nejlepších pohádek! Zcela nesouhlasím s tvrzením, že to není Timova práce a že se zaprodává. Právě naopak Tim je tam cítit strašně moc. Myslím, že Alenka by se mohla s hrdostí postavit vedla Karlíka.
Percy Jackson: Zloděj blesku (2010)
Tomuhle filmu bych odpustil mnoho věcí, protože jsem se u něj párkrát opravdu upřímně zasmál. Měl jsem skoro pocit, jako bych se díval na zfilmovanou "dřevárnu", která se hojně provozuje v našich luzích a hájích, jen s tím rozdílem, že zbraně vypadaly spíše umělohmotně a byly celkově více cool. Dokonce bych i odpustil to, že Řecká mytologie byla zanesena na americký kontinent, včetně všech bohů. Ale ten konec, převyšuje veškerou možnou stupiditu a sebral filmu jednu hvězdičku, ano je to asi rodinný film, ale proč tam proboha( nebo spíše u všech bohů!) byl sentimentální a tupý rozhovor s tatíkem co opustil rodinu?! Nechápu...
Twilight sága: Nový měsíc (2009)
Neskutečně patetické a hloupoučké. Ale když se nad tím objektivně zamyslím, tak jsem se v některých fázích i docela pobavil. Ať už u patosu(což asi nebylo tvůrci zamýšleno, ale kdo ví) nebo u akčních scén. Děsí mně, ale to, že se z tohohle filmu stává idol. Jako pohádka o dvou zamilovaných je to fajn, ale při představě 15 letých holek, které touží po klukovi jako je Edward mně pálí žáha. To co Edward společně s Bellou prováděl, je neuvěřitelně stupidní a hloupé a pokud něco takového má jít za vzor mladým žabkám...začínám se bát. Ale což snad z toho vyrostou, tak jako má generace částečně odrostla z Pána Prstenů...(i když stopy přetrvávají a jako vzor to vlastně nebylo až tak hrozné...):))
New Yorku, miluji Tě! (2008)
Velice příjemné a milé. Jeden z mála "romantických" filmů (nebo spíše soustavy minifilmů), který neurazí, potěší, není jasně předvidatelný a nese v sobě jak něhu tak i neúprosnou krutost naší reality. Některé pasáže, mně opravdu chytly za srdce, jiné zase pobavily. Rozhodně nelituji shlédnutí.
Stalker (1979)
Film, který je nutno vidět od začátku až do konce, chvílemi jsem trpěl nad nesnesitelně dlouhými záběry, ale hloubka tam je, poselství také, zvláště na konci. Co se týče zpracování, je to umělecký obraz. Plné hodnocení mu, ale dát nemohu, protože v některých momentech jsem film musel chtě nechtě přetrpět, ale záleží asi taky hodně na nastavení se kterým se budete na film dívat.
Spin (2005)
Jeden z těch lepších krátkometrážních snímků, skvělé provedení i nápad.