Recenze (6 413)
Na pokraji smrti 2 (2007)
blbé a vtipné ... na uspání ok ...
Drsný město (2020)
Opravdu mistrně temný film ... po dokoukání jsem měl spíš depku ... policajti se navzájem vraždí víc než mafiáni ... policajti dělaj s mafiánama kšefty, protože sami policajti maj hodně nečistý svědomí ... žádná postava zde není kladná ... je to dost drsné ... surové ... nechutné ... a navíc David Belle tady seskočí jen tři schody ... v tom obrovské zklamání ... představoval jsem si něco úplně jiného ... krimi se střílením, snad i dobrým dějem, vtipem a s parádním "parkour-em". no je tam jen to střílení a vraždy ... ehm ... na zabití času ale ok.
Diova krev (2020) (seriál)
Solidní animák na zabití času ... zajímavá splácanina a správně drsná (někdy asi až zbytečně moc)... na kreslený film ... to můžu
Castlevania - Season 3 (2020) (série)
Tak tady jsem konečně narazil na anime s velkym "a" - postavy mají solidní charakter, který se postupem děje nějak vyvíjí, každá postava má i vlastní motivaci a podle toho jedná, intrikuje, ... působí to neobyčejně přirozeně "lidsky" a to lidé jsou jako rasa na okraji děje, jako něco nedůležitého ... skvěle vyprojektované, skvěle pojaté, nakreslené a postupně gradující ... co nejřív chci další díly ...
Castlevania - Season 2 (2018) (série)
Tak tady jsem konečně narazil na anime s velkym "a" - postavy mají solidní charakter, který se postupem děje nějak vyvíjí, každá postava má i vlastní motivaci a podle toho jedná, intrikuje, ... působí to neobyčejně přirozeně "lidsky" a to lidé jsou jako rasa na okraji děje, jako něco nedůležitého ... skvěle vyprojektované, skvěle pojaté, nakreslené a postupně gradující ... co nejřív chci další díly ...
Castlevania - Season 1 (2017) (série)
Tak tady jsem konečně narazil na anime s velkym "a" - postavy mají solidní charakter, který se postupem děje nějak vyvíjí, každá postava má i vlastní motivaci a podle toho jedná, intrikuje, ... působí to neobyčejně přirozeně "lidsky" a to lidé jsou jako rasa na okraji děje, jako něco nedůležitého ... skvěle vyprojektované, skvěle pojaté, nakreslené a postupně gradující ... co nejřív chci další díly ...
Castlevania (2017) (seriál)
Tak tady jsem konečně narazil na anime s velkym "a" - postavy mají solidní charakter, který se postupem děje nějak vyvíjí, každá postava má i vlastní motivaci a podle toho jedná, intrikuje, ... působí to neobyčejně přirozeně "lidsky" a to lidé jsou jako rasa na okraji děje, jako něco nedůležitého ... skvěle vyprojektované, skvěle pojaté, nakreslené a postupně gradující ... co nejřív chci další díly ...
The Mortuary Collection (2019)
nijak převratné ani překvapující, ale na zabití času ok
Bushwick (2017)
s takovým smutným koncem celý film pak postrádal smysl - připadalo mi to jako zbytečná ztráta času - na to koukat - a mrtvoly zahráli opravdu špatně ...jinak se na to koukat dalo ...
Čelisti: Pomsta (1987)
Zpočátku hodně nudné ... ale úsek ve vraku lodi je zase fakt dobrý ... konec taky ujde ... ale jako už v pořadí čtvrtý film fakt zbytečný