Recenze (6 419)
Noví mutanti (2020)
Noví mutanti alias ( Noví-"XYZ-Men" : "Twilight" ) - víc se k tomu nebudu vyjadřovat ... ztráta času a slov ...
Dokonalost (2018)
správně ulítlý dílo ... překvapilo ... zabavilo ... Logan Browning - hmmm !!!
Šestka - znamení zla (2004)
WTF ! co to bylo ... ach jo ... zase sem naletěl ... to byl těžkej přehmat !!!
Hranice pašeráků (2016)
Na zabití času ok ... blbé - vtipné - nenudí - ne blbě zahrané - film na uspání ...
Millennium - Män som hatar kvinnor, del 2 (2010) (epizoda)
Zajímavý scénář ještě přiživí podle mě skvělá herečka Noomi ...
Millennium - Män som hatar kvinnor, del 1 (2010) (epizoda)
Zajímavý scénář ještě přiživí podle mě skvělá herečka Noomi ...
Na pokraji smrti 2 (2007)
blbé a vtipné ... na uspání ok ...
Drsný město (2020)
Opravdu mistrně temný film ... po dokoukání jsem měl spíš depku ... policajti se navzájem vraždí víc než mafiáni ... policajti dělaj s mafiánama kšefty, protože sami policajti maj hodně nečistý svědomí ... žádná postava zde není kladná ... je to dost drsné ... surové ... nechutné ... a navíc David Belle tady seskočí jen tři schody ... v tom obrovské zklamání ... představoval jsem si něco úplně jiného ... krimi se střílením, snad i dobrým dějem, vtipem a s parádním "parkour-em". no je tam jen to střílení a vraždy ... ehm ... na zabití času ale ok.
Diova krev (2020) (seriál)
Solidní animák na zabití času ... zajímavá splácanina a správně drsná (někdy asi až zbytečně moc)... na kreslený film ... to můžu
Castlevania - Season 3 (2020) (série)
Tak tady jsem konečně narazil na anime s velkym "a" - postavy mají solidní charakter, který se postupem děje nějak vyvíjí, každá postava má i vlastní motivaci a podle toho jedná, intrikuje, ... působí to neobyčejně přirozeně "lidsky" a to lidé jsou jako rasa na okraji děje, jako něco nedůležitého ... skvěle vyprojektované, skvěle pojaté, nakreslené a postupně gradující ... co nejřív chci další díly ...