Recenze (6 414)
Blbec k večeři (1998)
nebylo to tak vtipné, jask jsem očekával ... přehmat ... Francouzi to umí podstatně lépe ... i Francis Veber to umí podstatně lépe ...
Mrazivé peklo (2008) (TV film)
blbé a vtipné ... na relax to pravé ...
Risk (2020)
Adkins zase boduje ... ve stáji se svázanýma rukama ... neuvěřitelný, co ten chlap dokáže ... rychlý, tupý, vtipný, zábavný ... Florentine mě baví ... přesně to pravý na brainwash a relax ...
Swing Low (2019)
Tak tý ženský sem fandil jak už nevim kdy a kde ... ta byla víc schopná než Rambo, Bear Grylls a Macgyver dohromady ... škoda toho nejasného konce ... žádnej happyend se nekoná ... další plus ... a další pro mě originální nápad jak znechutit diváka a nutit přemýšlet, jaké je člověk prase ... a další plus - ještě trocha filozofie a dějin mučení ... p.s. ten hlavní kokot byl vážně srab ... a úchyl hnusnej ...
Let It Snow (2020)
na zabití času ok ... jeden z mnoha ...
Konec zločinu v Americe (2020)
otřesný, debilní, nudný film ... nic nedává smysl, jednotlivé postavy ani nevím, proč tam byly...divně zahrané...některé úplně zbytečné...děj o ničem...akce nulová...jedna * jen z lítosti nad ztraceným časem a za Michaela Pitta ... ten sice hrál debilní postavu ale aspoň se snažil vyždímat nějaké charisma ...
Becky (2020)
dost úlet ... blbost ... ale zabavilo ... nemožně blbé až vtipné ... horor nebo thriller ani náhodou ... spíš vážná, dramatická parodie ...
Possessor (2020)
trochu nuda ... rádoby šokézní a originální ... nope ...
Harley Quinn (2019) (seriál)
příjemné překvapení ... sprosté ... vtipné ... ujeté ... geniální dabing Kaley Cuoco ... smekám ...
Justice League Dark: Apokolips War (2020)
Nějak mě to nudilo ...