Recenze (6 419)
Konec zločinu v Americe (2020)
otřesný, debilní, nudný film ... nic nedává smysl, jednotlivé postavy ani nevím, proč tam byly...divně zahrané...některé úplně zbytečné...děj o ničem...akce nulová...jedna * jen z lítosti nad ztraceným časem a za Michaela Pitta ... ten sice hrál debilní postavu ale aspoň se snažil vyždímat nějaké charisma ...
Becky (2020)
dost úlet ... blbost ... ale zabavilo ... nemožně blbé až vtipné ... horor nebo thriller ani náhodou ... spíš vážná, dramatická parodie ...
Possessor (2020)
trochu nuda ... rádoby šokézní a originální ... nope ...
Harley Quinn (2019) (seriál)
příjemné překvapení ... sprosté ... vtipné ... ujeté ... geniální dabing Kaley Cuoco ... smekám ...
Justice League Dark: Apokolips War (2020)
Nějak mě to nudilo ...
Ultras (2020)
ucházející film o hovadech ... zabaví - neurazí ... myšlenku to má ...
Ztracená kulka (2020)
komu by se nelíbil ridič, který řídí líp než "Kurýr", mlátí líp než Scott Adkins, umí opravovat auta líp než ... skvělý opravář aut, běhá rychleji než "Forrest Gump", vydrží víc než "Terminátor", ... no prostě vtipné a akční a tupé ... to pravé na spravení nálady a uspání ...
Poslední bohatýr (2017)
vtipná parodie ... takový fantasy "mrazík"
Dragon Quest: Tvůj příběh (2019)
zajímavé však až moc překombinované ... ke konci už blbé ...
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
skvělý koncept ... nedotažený dějem ... málo rozvinutý v pozadí světa démonů ... málo vysvětlený v pravidlech prolínání světů ... a koncem úplně debilní ... tak už to bývá u podobných počinech u Japončíků ...