Poslední recenze (6 419)
Kaskadér (2024)
Podle traileru jsem si myslel, že půjde o akcí našlapanou a vtipnou podívanou na vypnutí mozku s pohledem k tomu na schopné herce a herečky ... úplný opak ... pro mě to bylo nudné, nezáživné a absolutně nevtipné ... a přitom ústřední duo jsou tak pohlední a schopní herci ... úplná mrd .. škoda času ... nedokoukáno.
Tři mušketýři: Milady (2023)
Tohle už nemělo kupodivu takový tah, drive a vtip jako předchozí díl. Konec vyloženě debilně otevřený. to je špatně. Měly být dva ucelené díly. Taková jsou pravidla Dumase. A pochybuji že Constance byla v jeho podání taková naivní a debilní kráva, že ji to stálo to nejcennější. Eva Green super ale málo mrcha. Druhý díl prostě utahaný a uspěchaný. Když už tak kvadrilogie a pořádná.
Oni (2021) (seriál)
Zpočátku fakt úlet a šokující a čuměl jsem jak puk, jak zase dokázali zvednout laťku "mindFuck" s divákem ... pak ke konci jsem netušil, zda jde o horor s duchy , agitku, že čer ... , ehm, afroameričané se mají už několik století v Ámérice véélice špatně ... a ten pocit je bohužel podle mě plně zasloužený ... nebo sociální drama, které schválně naprosto devalvuje obecně ámérické občany bílé pleti, že jsou do jednoho zdegenerovaní, psychicky narušení, všehoschopní k tomu vysoce retardovaní a omezení myšlenkově úplní vypatlaní kokoti bez kouska citu a respektu k jinému člověku. Druhá řada mě nechává chladným.