Recenze (6 411)
Hellraiser II: Svázaný s peklem (1988)
Trapné a nudné.
Stopy zla (2006)
Dalo se koukat jen na ty vnadný ženský. Jinak je to na ...... !!!
Inherent Vice (2014)
Dám odpad. A to proto, že mě podvedli. Trailer navodil na super komedii s hodně znělýma hereckýma jménama a nakonec film je utahaná nudná s .... Chocholík Fénix chodí odnikud nikam, vždy proběhne neskutečně debilní dialog, který nic nikam neposune a vtip taky nikde. Hrůza. Viděno do poloviny. Víc jsem nemoh. Taky jsem kdysi rád hulil, ale tohle neberu. Nejen, že jsem usnul, ale byl jsem doslova ubit nudou. Totálně bez nálady, totálně skleslý. A na film se dívám právě z opačného důvodu.
Oheň (1991)
Dost nuda. A to tam pořád něco hoří a vybuchuje. A proč mi to přišlo takové absurdní a nereálné ?!
Preservation (2014)
Ušlo to. Zabaví, neurazí. Jinak úplně obyčejné. Žádné překvapení se nekoná.
Temný případ (2014) (seriál)
Koukáno z nouze - málo se točej dobrý filmy na večerní relax. Woody v roli totálního kreténa a burana - byl mi nesympatickej hned od první minuty. Matthew v roli psycho filozofa, co plácá neskutečný sračky a vydává je za totální moudra a myslí si, že je nejchytřejší na světě. V jedný místnosti bych s ním nevydržel ani hodinu. Zajímavá dvojka detektivů v relativně záživném ději. Na zabití osmi večerů ok. - když neni po ruce ten dobrej filmík.
Asterix: Sídliště bohů (2014)
Animace nic moc. Vtipy nic moc. Nápad ok. Ale provedení mi nesedlo a nebavilo.
V hledáčku střelce (2014)
Nuda. Nic víc mě nenapadá, co napsat. Jen čekám až v nějakým filmu Douglasovi praskne ksicht. Vypadá jako kdyby ho měl potaženej průsvitnym igelitem.
Krvavý Bangkok (2014)
Přidávám se k táboru "málohvězdičkářů", protože tohle bylo nudný a tupý. Lundgren je už starej, nemá soudnost jako další jeho zombie akční kámoši v důchodu - viz Expendables - Tony tady nepředvede nic převratnýho, hold čas Ong-Baku skončil, Jedinej Michael ukázal pár efektních kopů a to už taky neni nejmladší ... ale jinak to stejně vyzní do prázdna, protože dějově je to slabota, nuda, klišé absolutní - kdyby aspoň tam byl nějaký náznak ironie, pokus o vtip, ale nic ... vážně se toto brát nedá ... starý železo patří do šrotu. Á propo: Jestli Lundgren je obrovskej (nehledě na to, že vedle Tonyho, kterej měří cca 168 cm by vypadal každej velkej, zvlášť pokud měří cca 198 cm - jako právě Lundgren), tak jaký přívlastek by si zasloužil např. Kevin Nash, který měří cca 206 cm, nebo Conan Stevens, který měří cca 211 cm nebo Nathan Jones, který měří dokonce cca 213 cm? Závěrem dodávám - Byl to Shit Trade !!!
Daredevil (2015) (seriál)
Nezaujalo. Dvě * za Deborah Ann Woll - krásná a schopná herečka, a za Charlie Coxe - sympaťák a dobrý herec.