Recenze (6 431)
Vesničko má středisková (1985)
Zajdi do krematoria! Ať víš, jak to tam vypadá! Povedený český film. Takových je bohužel málo. V dnešní době.
Úhel pohledu (2008)
Jinak obyčejné, ale líbilo se mi hodně, jak to prostě ukázali z více úhlů pohledu. Nic extra originálního, já vim, ale to provedení bylo velmi poutavé. A Dennis Quaid k tomu.
Výměna (2008)
Eastwood v režii? Už jste od něj viděli špatný, nezáživný film? Já tedy ne!
Hvězdná pěchota (1997)
Skvělá parodie, či co to má být. Jen škoda, že tam nehrají pro mě oblíbení herci/čky. Koukal bych na to pak častěji. Brouci jsou super. Hypoteticky - co kdyby Verhoeven zkusil zfilmovat "Starcraft" ?
Noc s nabroušenou břitvou (2003)
Nejlepší horor (jeden z nich) - pro mě spíš thriller - co jsem viděl. Drsný, místy i "vtipný", ke konci překvapivý. Tímto snímkem by dal otevřít nový žánr - Chytrý Gore - tzv. "Smart Gore". Čili hnus, krev a lítající končetiny v překvapivě dobrém a napínavém ději.
Náš vůdce (2008)
Super sonda do opuštěných duší, a jak to dopadá, když labilní jedinec nemůže někam patřit. "Latentně" ukázaná psychologie subkultur.
Návrat oživlých mrtvol (1985)
Levné béčko, však vtipné, dobře zahrané, s trikami v pohodě a dobrou hudbou.
Motel smrti (2007)
Výjimečně jsem zde fandil ústřední dvojici a ne vrahům. Ten chlapík byl fakt chytrý. Dobře, že přežil.
Někdo tam dole mě má rád (2008)
Na české poměry nechutný, drsný a dobře vymyšlený filmek. Nevadí, že to celé působí amatérsky a hrozně lacině. Tvůrce z toho vytřískal co se dalo, a to já oceňuji. - až na ty žvásty o Bohu - místy to už fakt nudilo.
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Nečekaně zábavná parodie. Tímto na sebe upozornil S. Pegg.