Recenze (48)
Pod sluncem (1998)
Láska má tolik podob, ani jsem při dívání tohoto snímku nedutala. Povzbuzující a příjemný filmík.
Vše je ztraceno (2013)
Kontejner a loď má více emocí, než hlavní a jediný hrdina.
Přejezd Cassandra (1976)
Řeka tak jak naše dvě Bečvy, proč se přes ni postavil tak monstrózní most nechápu. Jen jedna z mnoha nelogičností, ale film jsem viděla již několikrát a pořád mě něco na něm oslovuje.
Duel (1971) (TV film)
To teda byla pořádná nuda.
Love Story (1970)
Stále mladá klasika, na kterou se občas ráda podívám.
Mělčiny (2016)
Neuvěřitelná pohádka, jak si blbej žralok naběhl.
Nic mě nezastaví (2015)
Kdybych se nesmála, musela bych plakat, jaké jsou jůesejácké agentky FBI praštěné. To si opravdu myslí, že celý svět jim patří a nemají z ničeho respekt? Matka, která sama vezme kojence do takové země, tak si o takový průser koleduje. Ale holt ona je ta agéééééntka....
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Nejsem vůbec znalec, takže nebudu nic hodnotit, ani strhávat. A výsledná emoce z tohoto snímku? Bezbřehý smutek, z kterého jsem se pár dní léčila. A vděk, že koloběh světa jde tak, jak jde. Dopředu a ne zpět...
Okovy slávy (1987) (TV film)
Na tv film docela hezky výpravné, se zajímavým příběhem poloindky a angličanky, jejíž začlenění mezi oba národy je nelehké.
Temná zákoutí (2006)
Asi je to moje chyba, že ve všem hledám trochu logiky a vysvětlení. I v hororu. Někde i v tomhle by mělo být nějaké to jádro pudla. Tady jsem ho neobjevila ani náznakem a jednu hvězdičku dám sobě, že jsem tenhle nesmysl dokoukala až do konce. Od začátku zmatečné a zmatkovité a skvělé Thory Birch je mě líto, že se do tohohle nechala zatáhnout. Proto jsem si hvězdičku pro sebe ponechala jen chvíli a teď jí ji zaslouženě předávám.