Poslední recenze (89)
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Vôbec som sa nenudil, film mi nepripadal dlhý a už vôbec nie zbytočný ako tu poniektorý píšete. Smaug je stelesnením všetkého chaosu sveta a ja sa už nemôžem dočkať trojky. Za tieto efekty sa ani nedá dať menej ako 5*
Never Surrender (2009)
Po pol hodine som musel vypnúť...strašné a bolestivé o to viac keď sa venujete bojovým športom a vidíte ako nejaký tučniak tam robí v octagone 4-ku. A tie dialógy ani nepotrebujú komentár. Pre mňa asi to najhoršie čo som kedy videl aj napriek tomu že tam bol anderson, GSP, rampage atď.
Zmizení (2013)
70% hlavne kvôli tomu že som na únoscu prišiel už na začiatku a mal som pocit že viacero vecí zostalo nevysvetlených a ako tu už bolo spomenuté skôr tu zaúradovala náhoda a nie premyslený dokonalý plán.