Poslední recenze (4)
Mentalista (2008) (seriál)
Hlavní představitel zaujal "zdravým" egem a intelektem. Oběma vlastnostmi plýtvá na jednoduché případy, které sou vyřešené již na začátku epizody. Poté 20 minut pátrá po důkazech a motivech. Asi nějak podobně by vypadal kopírák, přes který je napsán každý díl. Hlavní zápletka seriálu, tedy seriový vrah Rudý John, působí spíš jako mýtus nebo pohádka. Kočkování s ním bych spíše hodnotil jako honění se s vlastním stínem. Přes svoje nedostatky, je to odpočinkový seriál, který pobaví i potěší.
Den nezávislosti (1996)
Netuším co jsem očekával, když jsem se na film díval poprvé. Dostal jsem hezky natočené sci-fi, které si na nic nehrálo. Otázka nájezdníku z Vesmíru je trošku otřepaná, ale při druhém shlédnutí jsem čekal jen a jen na jednu věc. Kdy už vyleze Will Smith a spakuje toho "hnusáka" do padáku. Udělá z něj krásně zabalený balík (padák) nalepí známku, povýší do role pošťáka a expres doručí do oblasti 51. Prostě nezapomenutelná invaze.
Babicovy dobroty (2008) (pořad)
Dáme tam majoránku. Když nemáme majoránku dáme jinou zelenou bylinu. Když nemáme zelenou bylinu, nedáme zřejmě nic. Hodnotím stejně, jako by dopadl hrnec, který naplňoval výše zmíněný Jiří Babica...